به گزارش ایرنا، عبدالله نادری در این آئین افزود: بر اجرای قانون در انتخابات ونظارت دقیق بر حسن اجرا و برخورد با متخطیان اهتمام ویژه ای داریم.
وی بیان کرد: در این راستا هیات بازرسی بعنوان مجری باید در تمامی صحنه های انتخابات حضور پررنگی داشته باشد.
نادری در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: 243 داوطلب برای انتخابات شورای شهر و روستا در شهرستان عسلویه نام نویسی کرده اند که 136 نفر آن از چاه مبارک ، 60 نفر از بخش مرکزی ، 21 نفر از شهر عسلویه و 26 نفر نیز از نخل تقی هستند.
وی افزود: نام نویسی شمار زیادی از داوطلبانبرای عضویت در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا نویدبخش انتخاباتی پرشور و با نشاط در شهرستان عسلویه است که با التزام به قانون و مقررات تعیین شده این رویداد بسیار مهم محقق می شود.
نادری همچنین با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت : دشمنان در این موقعیت حساس رویدادها را رصد خواهند کرد که مردم بصیر و همیشه در صحنه ما با حضور پرشکوه بار دیگر آزادی و دموکراسی را به جهان نشان خواهند داد.
وی در ادامه با قدردانی از داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان عسلویه گفت: در سایه تعالیم دینی و حتی عرف جامعه که هر نوع تخریب دیگران را نکوهش می کند از همه داوطلبان می خواهیم به مقررات و قوانین موجود پایبند باشند.
7212/ 6045 ** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری* انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.