به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، استاندار بوشهر به همراه معاون امور عمرانی، مدیرکل حوزه استاندار و مدیرعامل جمعیت هلال احمر این استان روز دوشنبه ضمن بازدید هوایی از مناطق سیل زده شهرستان دشتی، در منطقه دشت پلنگ هم با خانواده 4 فرد مفقود در اثر سیل دیدار و گفتگو کرد.
این گزارش می افزاید استاندار بوشهر با حضور در محل حادثه در دشت پلنگ در جریان جزییات این حادثه قرار گرفت، همچنین شماری از ساکنان شت پلنگ هم که در محل حضور داشتند جزییاتی از وقوع حادثه برای 4 فرد قربانی بیان کردند.
استاندار بوشهر در این دیدار ضمن همدردی با خانواده مفقودان حادثه بر پیگیری برای یافتن اجساد قربانیان حادثه تلخ روز گذشته تاکید کرد.
سالاری گفت: در حالی که پیکر دو فرد مفقود شده این حادثه پیدا شده تلاشها برای یافتن دو پیکر دیگر هم ادامه دارد.
وی خطاب به نیروهای امدادی حاضر در دشت پلنگ گفت: نیروهای امدادی هلال احمر و نیروهای مردمی با مدیریت هلال احمر به گروه های مختلف تقسیم شده و نسبت به یافتن دو پیکر دیگر از حادثه دیدگان اقدام کنند.
استاندار بوشهر با بیان اینکه در هر گروه یک نفر از اعضای جمعیت هلال احمر به عنوان رابط حضور داشته باشد، ادامه داد: با وجود نیروهای هلال احمر و نیروهای محلی منطقه امیدواریم دو پیکر دیگر هم به زودی پیدا شوند.
سالاری تاکید کرد: با توجه به حضور نیروهای امدادی و محلی در منطقه، اقدام های لازم برای تامین اقلام خوراکی و نیازمندی های ساکنان این منطقه هم فراهم شود.
روز گذشته 4 فرد از اعضای یک خانواده عشایر ساکن دشت پلنگ در کنار رودخانه دشت پلنگ دچار حادثه شده و غرق ‌شدند تاکنون پیکر دو نفر از افراد مفقود شده بنام کیوان جوادپور و ناهید یادگاری پیدا شده است.
7212/6045** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.