محسن رنجبر روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا در بندرگناوه افزود:درحالی که در گذشته مقصد گردشگران محدود به چند نقطه خاص از شهرهای کشور بود، اما هم اینک همه پهنه کشور به مقصد گردشگری تبدیل شده که این مهم از رویکرهای مهم و مثبت دولت یازدهم است.
وی اظهارکرد: با توجه به اینکه بیشتر سفر هموطنان در ایام نوروز انجام می شود، در بازدیدی که از 2 استان خوزستان و بوشهر بعمل آمده این استانها بدلیل شرایط اقلیمی و فصل مناسب با موج گردشگران روبرو بودند.
ناظرعالی ستاد خدمات کشور گفت:دراین بازدیدها مشخص شد که شهرستانهای دیلم وگناوه استان بوشهر نیز موج عظیمی از گردشگران را در خود جای داده اند.
وی اظهارکرد: با توجه به هماهنگی های خیلی خوب دستگاههای عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر ، با حضور در میان گردشگران و صحبت هایی که انجام شد، بیشتر آنان رضایت کامل از امکانات و خدمات ارایه شده داشتند.
رنجبر، با بیان اینکه مردم گردشگری را در سبد زندگی خود قرار داده اند، ادامه داد: خوشبختانه این 2 شهرستان و حتی کل استان بوشهر به عنوان یکی از قطب های گردشگری بویژه در ایام نوروز و فصول سرد سال که نیمه شمالی کشور با هوای سرد مواجه است، به شمار می آید.
رنجبر گفت: استان بوشهر قابلیت توسعه گردشگری بویژه دریایی را دارد.
ناظر عالی ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور اظهارکرد: استان بوشهر با برخورداری از تنوع فرهنگی و قومی، فرهنگ بسیار قوی، موسیقی، معماری، پوشش لباس ، غذا و سواحل بسیار زیبا می تواند به عنوان یکی از قطب های گردشگری در کشور توسعه پیدا کند که در طول 2 سال اخیر شاهدیم گردشگران زیادی به این منطقه سفر کردند.
ناظر عالی ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور به همراه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر و فرماندار گناوه از نزدیک از اماکن اقامتی ستاد خدمات سفر و سواحل گناوه بازدید و با گردشگران در باره چگونگی وضعیت خدمت رسانی صحبت کرد که آنان رضایت خود را ابراز داشتند.
شهرستانهای گناوه و دیلم به عنوان قطب های گردشگری استان بوشهر همه ساله در ایام تعطیلات نوروز پذیرای جمعیت بی شماری از هموطنان می شوند.
6164/6043** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.