نادر شفی خدایی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود:همچنین میزان بارش ثبت شده سامانه فعال در استان بوشهر تا ساعت 6.30دقیقه صبح امروز درشهر آبدان دیر 182 میلیمتر، کلل، کردلان، کاکی و حسین زائری شهرستان دشتی به ترتیب 96، 90، 71 و 68میلیمتر و روستای فاریاب از توابع بخش ارم دشتستان نیز 65 میلیمتر بعدی بیشترین میزان باران را به خود اختصاص داده اند.
وی یادآورشد: آمار مجموع بارش ایستگاههای شاخص هواشناسی استان بوشهر مربوط به سامانه بارشی اخیر تا ساعت 12.30دقیقه امروز در بوشهر 84 میلیمتر، خورموج 64میلیمتر، تنگ ارم دشتستان 51 میلیمتر ، گناوه 41میلیمتر و شهرهای اهرم و برازجان نیز 35میلیمتر ثبت شده است.
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر اظهارداشت: این سامانه از بخش مرکزی و شمالی استان بوشهر عبور کرده است اما پیش بینی می شود تا اوایل فردا صبح ( روز دوشنبه) در شهرستان های جنوبی این استان فعال باشد.
شفی خدایی ادامه داد: فعالیت این سامانه از ظهر امروز بیشتر در مناطق مرز بین استان های بوشهر و فارس است که به همین خاطر ساکنان پایین دست این مناطق باید مواظب عواقب سیلاب بالا دست باشند.
وی گفت:سامانه جدید بارشی از روز چهارشنبه هفته جاری بخش های شمالی و مرکزی استان بوشهر را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر افزود: درپی بارش های اخیر تغییرات دمایی چندانی در این استان وجود نخواهد داشت اما با ورود سامانه جدید خیلج فارس مواج خواهد شد.
وی گفت: از امشب تا فردا صبح وقوع پدیده مه بدلیل رطوبت موجود بخصوص در نقاط مرتفع استان بوشهر وجود دارد که رانندگان در جاده های مواصلاتی با احتیاط بیشتری در این مناطق رانندگی کنند.
7212/6045** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.