به گزارش ایرنا، حسین حسن زاده روز چهارشنبه در جلسه ستاد خدمات سفر گناوه افزود:
اسکان و پارکینگ، نظم و امنیت، مدیریت بازار و ساحل در اجرای این طرح مدنظر قرار دارد.
وی تصریح کرد: با توجه به مسئولیت شهرداری در خصوص ارائه خدمات به میهمانان نوروزی، با برنامه ریزی انجام شده برای افزایش سطح خدمات به مسافران تلاش می شود.
حسن زاده اظهارکرد: بازدید و نظارت دقیق بر سرویس های بهداشتی، پاکسازی روشویی ها، نظارت و هماهنگی در زمینه تخلیه و جمع آوری زباله، ممانعت از برپاکردن چادر بر روی چمن های فضای سبز شهرداری بصورت شبانه روزی در سطح شهر انجام می شود.
شهردار گناوه گفت: آماده سازی پنج هکتار زمین برای اسکان همراه با امکانات رفاهی و ورزشی، احداث تکمیل فاز سه بوستان خور به مساحت 2 هکتار، احداث پارکینگ خودرویی به وسعت شش هکتار، رفع نقاط حادثه خیز و ساماندهی پارکینگ های سطح شهر از جمله اقدامهای انجام شده در این شهر است.
وی احداث آمفی تئاتر روباز با ظرفیت 500 نفر، اجرای آب نمای موزیکال در بوستان فاز سه خور، نصب 300 چشمه سرویس بهداشتی، نقاشی و رنگ آمیزی دیوارها و بکارگیری 120 پاکبان برای پاکیزگی ساحل و شهر، نورپردازی در ورودی شهر، چاپ 15 هزار بسته راهنمای مسافران نوروزی و فرهنگی، برپایی مسابقه حجم های شنی و غذاهای بومی و محلی، احداث نمازخانه ، نمایشگاه دستاوردها و صنایع دستی ویژه بانوان را از دیگر تلاش های شهرداری برای رفاه حال مسافران نوروزی عنوان کرد.
حسن زاده اظهارکرد: بمنظور تامین نظم و امنیت در بازار و ساحل شهرداری با نیروی انتظامی تفاهم نامه منعقد کرده است.
بندرگناوه مرکز شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است که همه ساله در ایام تعطیلات نوروز پذیرای جمعیت بی شماری از هموطنان در سراسر کشور می شود.
6047/6164** خبرنگار: نعمت الله بهروزی*انتشاردهنده: موناعیدان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.