نامدار درویشی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در اثر بارش شدید باران و طوفانی شدن دریا روز گذشته در بندردیر شش نفر مفقود شدند.
وی اظهار کرد: جسد یک مرد 40 ساله بنام سید محمد خیاط که در تور صیادان محلی پیچیده بود از آب بیرون کشیده شد و در زمان حاضر نیز جست و جو برای یافتن بقیه ناپدید شدگان ادامه دارد.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دیر افزود: شش قایق متعلق به نیروی دریایی سپاه شهرستان به کمک نیروهای مردمی و صیادان برای جست و جوی سایر قربانیان در تلاش هستند.
وی یادآور شد: در اثر این حادثه 200 قایق صیادی که در اسکله شهرداری پهلو گرفته بودند، دچار خسارت 80 تا 100 درصدی شدند و ادوات صیادی موجود در این قایقها شامل تور و طناب در دریا ناپدید شده است.
درویشی گفت: در اثر این حادثه تاکنون یک نفر جان خود را از دست داده و 17 نفر مصدوم شدند که 10 نفر سرپایی مداوا و هفت نفر دیگر به بیمارستان کنگان منتقل شدند.
وی گفت: همچنین این حادثه ناگهانی خسارت های زیادی را به بخش های زیرساختی، پارک ساحلی، خانه ها، مغازه ها و قایق های صیادی وارد کرد و برآوردهای خسارت تا پایان امروز مشخص می شود.
بارش شدید باران، بالا آمدن آب دریا، وقوع (سیش) صبح یکشنبه در بندر دیر از توابع استان بوشهر علاوه بر یک کشته، ناپدید شدن پنج تن و 17مصدوم منجر به تخریب و وارد آمدن خسارت به تاسیسات ساحلی، پارک ساحلی، وسایل شهر بازی کودکان، خودروهای پارک شده در ساحل، قایق های صیادی پهلوگرفته در اسکله صیادی این بندر شد.
بندردیر(dayyer) در فاصله 200 کیلومتری جنوب بوشهر قراردارد.
6047/7207**خبرنگار:عباس بحرانی*انتشاردهنده: موناعیدان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.