به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان در محل اردوگاه شهدای دانش آموزی افزود: دولت یازدهم باوجود تحریم های ظالمانه و شرایط بد اقتصادی توانست به دستاوردهای خوبی نایل شود که به سرانجام رساندن برجام یکی از مهم ترین آنان بود.
وی اظهارکرد: آنهایی که برجام را زیرسئوال می برند و خرده می گیرند ، مطمئن باشند که خدماتی که به نظام مقدس جمهوری اسلامی از آن بدست آمده یک روز در تاریخ کشور ثبت و ماندگار خواهد ماند.
فرماندار گناوه نقش دستگاههای اجرایی را در تبیین دستاوردهای دولت مهم و ضروری دانست و از مدیران خواست تا عملکرد و خدمات انجام شده حوزه های کاری خود را در اختیار رسانه ها و به اطلاع عموم برسانند.
وی با تقدیر از خدمات یک ساله ادارات شهرستان گناوه گفت: مدیران و کارکنان ادارات و نهادها خدمت صادقانه و بی منت به مردم را که وظیفه ای جز نیست ، سرلوحه کاری سال آینده خود بیشتر قرار دهند.
پاک نژاد اظهارکرد:باتوجه به اینکه این شهرستان در ایام تعطیلات نوروز پذیرای جمعیت بی شماری از اقصی نقاط کشور می شود، ستاد تسهیلات خدمات سفر فعالیت خودرا از چندی پیش آغاز و آماده استقبال از هموطنان است.
فرماندار گناوه حضور وزار و معاونان دولت تدبیر و امید به استان را درسال جاری ستود و گفت: حضور این مقام ها دستاوردهای خوبی برای استان بوشهر از جمله شهرستان گناوه داشته است.
معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری گناوه هم گفت: مسئولان این شهرستان زبان گویای دولت تدبیر و امید هستند و انتظار و توقع می رود که خدمات انجام شده در طول این دولت را به نحو شایسته به اطلاع مردم برسانند.
حمزه مسعودی نیا افزود: ستاد تسهیلات خدمات سفر به منظور ارایه خدمات مناسب به شهروندان و میهمانان نوروزی چندین نشست برگزار و با تشکیل کمیته های 12 گانه 33 مصوبه گذرانده که عمده آنان اجرا شده است.
6045/6164** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده : اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.