به گزارش ایرنا، فرماندار گناوه در این آیین گفت: هر چه برای شهدا انجام دهیم کم است و زبانم از زحمات و تلاش عزیزانی که در برگزاری این یادواره مهم تلاش و زحمت کشیدند قاصر است.
سیدعلی پاک نژاد افزود: به برکت خون شهدا ، صبر و استقامت خانواده های آن عزیزان کشور در آرامش و امنیت خوبی بسر می برد.
وی گفت: یادواره 230 شهید این شهرستان با تعامل و همکاری همه مسئولان و اقشار مختلف مردم به نحو باشکوهی برگزار شد.
فرماندارگناوه اظهارکرد: شهدا و برپایی یادواره ها به هیچ جناح و شخص و گروهی تعلق ندارد و همه وظیفه داریم در پاسداشت و زنده نگه داشتن یاد وخاطره این بزرگواران همت و تلاش کنیم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گناوه هم گفت: دولت تدبیر وامید در ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت در فضای جامعه گام های موثری برداشته و دراین راستا به تاکید و دستور رئیس جمهوری شورای ترویج ایثار و شهادت در تمامی کشور بنیان نهاده شده است.
محمد قائدی افزود: یادواره سرداران و 230 شهید این شهرستان از مصوبه های شورای ترویج ایثار و شهادت به دستور فرماندار باحضور گسترده و پرشور مردم شهید پرور به عنوان یکی از بهترین یادواره ها به نحو باشکوهی برگزارشد.
وی اظهارکرد:این بنیاد برنامه و طرح های مختلفی باهدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده های شهدا در سال جاری اجرا که در سال آینده تداوم خواهد داشت.
رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران گناوه، مستندسازی خاطرات خانواده های معظم شهدا، فاز اول نصب تمثال 60 شهید،کتاب خاطرات شهدا و دیدار با خانواده های شاهد و ایثارگر را از عمده برنامه های این بنیاد با همکاری شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر 230 شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم میهن و انقلاب کرده است.
6164/ 6045** خبرنگار: نعمت الله بهروزی ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.