به گزارش ایرنا، غلامرضا مهرجو روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دشتی افزود: سالیانه بیش از 250 هزار تن گوجه فرنگی خارج از فصل در شهرستان دشتی تولید می شود .
وی یادآورشد: بخش کشاورزی بیشترین ظرفیت را برای تحقق طرح های اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر ی مقام معظم وجود دارد .
مهرجو اضافه کرد: در زمان حاضر 52 هکتار کشت گلخانه ای در دشتی فعال است که این میزان تا 80 هکتار قابل افزایش است.
فرماندار دشتی افزود:درسال 95 در زمینه اقتصادی بیش از 23 هزار واحد صنفی، صنعتی کوچک و متوسط در کشور با تزریق اعتبار فعال شده که چند واحد صنعتی مهم از جمله کارخانه سیمان مند، کارخانه اهک هیدارته، گچ جزیره و تعدادی واحد شن و ماسه شهرستان دشتی نیز از همین محل اعتبار تزریق شده است.
مهرجو افزود:درسال 95 شاهد خودکفایی گندم و جشن خودکفایی این محصول مهم بودیم و دولت توجه ویژه ای به توسعه و تقویت منابع آبی، حفاظت محیط زیست داشته است.
وی بیان کرد: درسال 95 برای اولین بار سرشماری به شیوه ثبت نام اینترنتی و با موفقیت و مشارکت بالای مردم برگزار شد.
مهرجو در ادامه از تلاش های همه مدیران شهرستان دشتی افزود: با هماهنگی و اقدامات پیشگیرانه انجام شده در استان بوشهر علی رغم بارش کم سابقه باران و جاری شدن سیل که بسبار بیشتر از سیل 65 بودحتی یک نفر تلفات هم درشهرستان دشتی نداشیم.
مهرجو از همه مدیران خواست برای رفاه حال شهروندان و مسافرین نوروزی تمام امکانات و نیروهای خدماتی به صورت کشیک آماده داشته باشند.
امام جمعه خورموج نیز گفت: پایان هر سال زمان محاسبه عمل ، نفس و حساب وکتاب کارهای شخصی و وظایف اجتماعی همه ما مسئولان در نظام اسلامی است.
حجت الاسلام عبدالحسین مصلح افزود: وظیفه همه ما مسئولان انجام کارهای با کمیت بالا و کیفیت خوب است.
مصلح به سالروز ارتحال یادگار امام خمینی حجت الاسلام سید احمد خمینی اشاره کرد و ا فزود: آن مرحوم بازوی پرتوان برای حضرت امام و تقویت نظام اسلامی و بهترین یاور و پشتیبان مقام رهبری بود.
7206/6045**خبرنگار:علی اشکو ** انشتار دهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.