سید اسماعیل موسوی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهرها با مراجعه به دفترهای پیشخوان دولت و ارائه اصل شناسنامه، یک قطعه عکس 4*3، اصل مدرک تحصیلی، اصل پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت، اصل گواهی نداشتن سوء پیشینه، اصل استعفا برای کسانی که مشمول ماده 28 قانون انتخابات شورا هستند و ارائه مدارکی مبنی برایثارگری اقدام به پیش ثبت نام کنند.
وی اضافه کرد: پس از ثبت نام رسید و کد رهگیری به داوطلبان ارائه و در روز 30 اسفند ماه این افراد با ارائه رسید و کد رهگیری اقدام به ثبت نام نهایی می کنند.
موسوی اظهار کرد: انجام پیش ثبت نام به صورت اختیاری است و هدف از این کار ثبت نام راحت داوطلبان است.
مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر گفت: همچنین داوطلبان شوراهای اسلامی روستاها نیز از روز 30 اسفند می توانند با مراجعه به بخشداری ها ثبت نام کنند و تمام امکانات و مقدمات کار برای آنان فراهم شده است.
وی بیان کرد: مدرک تحصیلی برای داوطلبان شوراها در شهرهای با20 هزار نفر جمعیت فوق دیپلم و برای شوراهای شهر با بیش از 20 هزار نفر جمعیت لیسانس است.
موسوی اظهار کرد: همچنین مدرک تحصیلی داوطلبان شوراهای روستاهای تا 200 خانوار داشتن سواد خواندن و نوشتن و بالای 200 خانوار دیپلم است.
وی تاکید کرد: در این بازه زمانی داوطلبان شهر و روستا برای دریافت گواهینامه سوء پیشینه اقدام و بدون آن امکان ثبت نام وجود ندارد.
6047/6043**خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.