اردلان امیرزاده روز دوشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: باتوجه به اینکه ثبت نام از داوطلبان تقارن با ایام تعطیلات نوروز دارد از نامزدها انتظار داریم نسبت به مراحل اخذ گواهی نداشتن سوء پیشینه که الزامی است در مهلت تعیین شده اقدام کنند.
وی اضافه کرد: آن دسته از افرادی که قصد نام نویسی در شوراهای اسلامی روستا دارند برای دریافت فرم صدور گواهی نداشتن سوء پیشنیه به بخشداری گناوه و ریگ مراجعه کنند.
وی اظهارکرد: براساس تبصره 3 ماده 26 قانون شوراها، تاریخ صدور گواهی نداشتن سوء پیشنیه داوطلبان در زمان ثبت نام نباید از 3 ماه بیشتر باشد.
امیرزاده گفت: در دوره قبل بیش از 100 نفر نامزد شوراها در روستاهای این شهرستان شدند که با پیش بینی و بررسی های بعمل آمده میزان استقبال دوره پنجم 30 درصد بیشتر از قبل است.
دبیر ستاد انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی گناوه بیان کرد: هم اینک روستاهای بخش مرکزی شهرستان گناوه دارای 18 شورا هستند که در دور جدید به 19 شورا می رسد.
ثبت نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفند امسال آغاز و تا 6 فروردین 1396 ادامه خواهد داشت.
انتخابات این دوره از شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت سال 96 در سراسر کشور برگزار می شود.
بیش از 20 درصد از جمعیت 92 هزارنفری شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر در روستاها سکونت دارند.
6164/6043** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.