به گزارش ایرنا، عبدالله نادری به مناسبت 14 اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد امام در دیدار با مدیر و کارکنان کمیته امداد امام خمینی شهرستان عسلویه افزود: یکی ازاهداف مهم انقلاب اسلامی ایران کمک به محرومان و مستضعفان و تلاش برای رفع مشکلات آنان است.
وی اظهارداشت: تاسیس این نهاد گامی ارزنده در جهت کمک به مستمندان و برطرف کردن مشکلات افراد زیرپوشش است و از افراد خیر می خواهیم که مشارکت بیشتری با کمیته امداد شهرستان برای خودکفایی مددجویان داشته باشند.
فرماندارعسلویه ضمن قدردانی از تلاش مدیر و کارکنان کمیته امداد شهرستان در زمینه اشتغال زایی مددجویان بیان کرد: نسبت به معرفی مددجویان به ظرفیت های موجود در منطقه برای اشتغال آمادگی کامل داریم.
امام جمعه عسلویه گفت: کار کمیته امداد در بخش های مختلف برای محرومیت زدایی بسیار مهم و قابل قبول است.
حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد ضمن قدردانی از تلاش های مدیر و کارکنان کمیته امداد شهرستان افزود: تامین مسکن محرومان و توانمندی خانواده ها نگاه جدیدی است که اکنون در کمیته امداد به آن توجه می شود.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) عسلویه نیز ضمن تقدیر ازحضور امام جمعه و فرماندار به ارائه گزارش عملکرد این مجموعه از سال جاری پرداخت و اظهار داشت: 2 هزار و 325 مددجو درقالب 980 خانوار از خدمات کمیته امداد امام (ره) شهرستان عسلویه بهره مند هستند که 15 درصد خانواده ها در سال جاری خودکفا و از چرخه حمایتی امداد خارج شده اند.
سید علی حسینی در ادامه با تقدیر از کمک های خیران اظهار داشت: با حمایت شرکت های منطقه و افراد خیر کمک ها نسبت به سال قبل افزایش یافته است و توانسته ایم بخشی از مشکلات مددجویان را برطرف کنیم.
وی یکی از مشکلات مددجویان را مسکن دانست و افزود: هم اکنون 500 خانوار زیر پوشش این نهاد مشکل مسکن مقاوم دارند که با توجه به ظرفیت های خوب در منطقه نباید شاهد مشکلی در این زمینه باشیم.
حسینی ادامه داد: در سال جاری13 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی برای 70 نفر پرداخت و 60 واحد مسکونی با اعتبار 18 میلیارد ریال برای مددجویان احداث شده است.
7207/6043** خبرنگار:عباس بحرانی** انتشاردهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.