به گزارش ایرنا، عباس جمشیدی روز یکشنبه درجلسه شورای اداری شهرستان بوشهر افزود: در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا که 29 اردیبهشت ماه سال 96 برگزار می شود، همه مدیران دستگاههای اجرایی موظف هستند در چارچوب قانون وطایف خود را به بهترین شکل انجام دهند.
وی بیان کرد: مدیران دستگاههای اجرایی حق استفاده از امکانات دولتی به منظور تبلیغ برای افراد یا احزاب را ندارند و در صورت مشاهده با افراد خاطی قانونی برخورد می شود.
جمشیدی اضافه کرد: ما امانتدار رای مردم هستیم و انتخابات 29 اردیبهشت ماه 96 در سایه همدلی، انسجام و وحدت برگ زرین دیگری را به تاریخ نظام اسلامی اضافه خواهد کرد.
وی ادامه داد: ثبت نام از دواطلبان نامزدی شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفند ماه امسال آغاز و تا پایان روز ششم فروردین 96 ادامه دارد.
فرماندار بوشهر افزود: داوطلبان نامزدی شوراها در شهر بوشهر باید به فرمانداری و در روستاها به بخشداری مرکزی مراجعه کنند و داشتن گواهی نامه عدم سوء پیشنیه برای ثبت نام الزامی است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز درختکاری گفت: درختکاری باید به صورت فرهنگ در جامعه نهادینه شود و افراد در آن مشارکت داشته باشند.
جمشیدی اظهار کرد: توجه به منابع طبیعی ضرورت برای نسل آینده است که فرهنگ سازی در این زمینه باید با آموزش و ایجاد یک محیط سالم صورت گیرد.
وی اضافه کرد :هر چند بوشهر به نسبت سایر استان هایی که بامشکلات زیست محیطی مواجه هستند، شرایط بهتری دارد ولی باید با در پیش گرفتن راهبر مناسب از هر گونه مشکلات در این زمینه پیشگیری می شود.
وی ادامه داد: تعطیلات نوروز فرصت خوبی برای معرفی آداب و رسوم و فرهنگ شهر بوشهر و این استان به گردشگران استکه در این ارتباط مدیران دستگاههای اجرایی برنامه ریزی های متناسب را برای معرفی این ظرفیت ها داشته باشند.
جمشیدی گفت: دردولت یازدهم فعالیت های خوبی درحوزه گردشگری صورت گرفته از جمله در شهر بوشهردهکده گردشگری که مسابقات جهانی فوتسال در آن برگزارشد، مصداق این موضوع است.
وی افزود: در استان و شهر بوشهر جاذبه های گردشگری خوبی وجود دارد که می تواند زمینه درآمدزایی و ایجاد اشتغال را فراهم کند.
جمشیدی اظهار کرد: در زمان باقی مانده سال و در سال جدید همه دستگاههای اجرایی تکریم ارباب رجوع را مد نظر داشته باشند، زیرا مردم ولی نعمت همه ما هستند.
7210/6043** خبرنگار: سیده نیر قیمی** انتشاردهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.