به گزارش ایرنا، در این آیین که قائم مقام سازمان بنیادشهید وامورایثارگران کشور، مسئولان استانی، روحانیون، خانواده های معظم شهدا و دیگر اقشار حضور داشتند برنامه های پیش بینی شده به نحو شایسته و با محتوا برگزارشد.
در مصلای جمعه جمعیت انبوهی از همه گروه ها و سنین از سالمندان گرفته تا خردسالان حضور یافته بودند و با شور وعشق وصف نشدنی محو برنامه های این یادواره قرار گرفتند.
برپایی نمایشگاه و ماکت دوران دفاع مقدس، تصاویر بزرگ سرداران و شهدای گناوه، سخنرانی قائم مقام بنیادشهید و امورایثارگران و امام جمعه گناوه، ایستگاه صلواتی، توزیع بسته های فرهنگی، غرفه کودک، تشییع نمادین شهدا، اجرای سرودهای انقلابی توسط گروه مارش سپاه امام صادق (ع) بوشهر، مداحی حسین هوشیار از تهران و توزی از گناوه از مهم ترین برنامه های این یادواره بود.
رئیس بنیادشهید وامور ایثارگران گناوه در این آیین گفت: برپایی یادواره در زنده نگه داشتن نام و یادو شهدا و ترویج فرهنک ایثار و شهادت درجامعه بویژه دربین نسل جوان و آینده ساز نقش اثربخشی دارد.
محمد قائدی افزود: براساس مصوبه شورای فرهنگ وایثار به ریاست فرماندار تصمیم گرفته شد که این یادواره بزرگ و درخور شان شهدای این شهرستان برگزار شود.
وی گفت: به منظور برگزاری هرچه باشکوهتر این یادواره نشست های مختلفی با مسئولان ادارات و طیف های مختلف و هیات های مذهبی برگزار شد.
قائدی، از همکاری و مساعدت فرماندار رییس ستاد یادواره و دیگر دستگاههای اجرایی در برپایی این محفل تقدیر کرد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر 230 شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم میهن و انقلاب کرده است.
6164/6043** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.