به گزارش ایرنا، شعبانعلی رمضانیان در نشست هم اندیشی فرهنگیان بسیجی شهرستان دشتستان افزود: هدف انقلاب اسلامی ایران فقط رسیدن به حکومت نبوده، و نخواهد بود.
وی یادآورشد: انقلاب اسلامی ایران از ابتدا بنا داشت دین را در جامعه حاکم کند و اسلام به عنوان دستور العمل زندگی مردم قرار گیرد که هنور تا نحقق این خواسته و هدف راه زیادی باقی مانده است.
رمضانیان اضافه کرد: معنی و مفهوم اینکه انقلابی باشید و انقلابی عمل کنید، این است که اهداف انقلاب هنوز محقق نشده است و باید تا تحقق اهداف انقلاب حالت انقلابی بودنمان را حفظ کنیم.
رمضانیان بیان کرد: کسانی که می گویند' انقلاب تمام شده و دورانش گذشته' آنها در اهداف انقلاب دچار مشکل شده اند و از اهداف آن عدول و عبور کرده اند.
وی ادامه داد: جامعه، امروز از بی تقوایی در امور مختلف رنج می برد و انقلاب را نمی توان با بی تقوایی پیش برد زیرا انقلاب نیازمند افراد متقی و انسان هایی است که حد اخلاق، سیاست و مسئولیت را حفظ کرده و از حدود تجاوز نمی کنند.
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در 2سال اخیر به وفور در مورد انقلابی بودن و انقلابی ماندن مطالبی را بیان و شاخصه های انقلابی گری را تشریح کرده اند.
وی با بیان اینکه اولین شاخصه انقلابی گری از دیدگاه مقام معظم رهبری رعایت تقواست افزود: شاخصه های دیگر انقلابی گری شجاعت، بصیرت، نهراسیدن از دشمن به وقت لازم، دشمن شناسی، ایثار، گذشت و ایمان است که اگر این موارد در وجود کسی باشد انقلابی و در صورت خلاف آن ولو اینکه در نهادهای انقلابی هم باشد، انقلابی نیست.
شهرستان دشتستان با مرکزیت شهر برازجان از توابع استان بوشهر است.
7213/6043** خبرنگار: سیده حلیمه حسینی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.