به گزارش ایرنا، افسانه سیف زاده روز چهارشنبه در جلسه هم اندیشی مسئولان ورزش بانوان استان بوشهر در فرمانداری گناوه افزود: ورزش همگانی تنها پیاده روی و کوهنوردی نیست بلکه رشته های زیادی وجود دارد که به راحتی می توان بانوان را به آن سمت سوق داد.
سیف زاده اظهارکرد: با توجه به افزایش شمار بانوان ورزشکار، امکانات مناسب برای آنان فراهم نشده که باید در این ارتباط مسئولان ورزش بانوان شهرستانها با یک برنامه ریزی، حضور مسئولان را به اماکن ورزشی فراهم تا از نزدیک با مسایل و مشکلات آنها آگاه شوند.
معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش وجوانان استان بوشهر گفت: تمامی برنامه ریزی ها برای تشویق و ترغیب بانوان به ورزش در وهله اول سلامت و بعد قهرمانی است.
وی بیان کرد: احداث پلاژ ساحلی از خواسته های بحق بانوان شهرهای ساحلی این استان بویژه بندر گناوه است.
سیف زاده، از مسئولان و مربیان ورزش بانوان استان بوشهر خواست در جذب و تشویق بانوان به ورزش بخوبی عمل و از برخوردهای نادرست بجد پرهیز کنند.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گناوه گفت: ساختارسازی از نیازهای ضروری در امر ورزش است که باید بر روی آن برنامه ریزی کرد.
حسین امیری افزود: دولت تدبیر و امید نگاه خاصی به ورزش و شادابی جامعه دارد و در این ارتباط با ابتکار و ایده استاندار بوشهر طرح امید اجتماعی و احداث چمن های ورزشی مصنوعی و بوستان های امید تحول شگرفی در روستاها و شهر ایجاد کرده است.
بخشدارمرکزی گناوه گفت: با وجود اینکه استعداد در بین بانوان این منطقه زیاد است اما ازلحاظ اعتبار و امکانات ورزشی بویژه در رشته ورزش همگانی کمبود وجود دارد.
دانیال اسفندیاری افزود: سرانه ورزشی در روستاهای این شهرستان خیلی پایین است و از مجموع 29 روستای بخش تنها یک سالن ورزشی وجود دارد.
مسئول امور ورزش بانوان گناوه گفت: دراین شهرستان بانوان بااستعداد و خلاقی در عرصه ورزش وجود دارند که برای شناسایی آنان بودجه لازم است و در این ارتباط به حمایت و پشتیبانی مسئولان نیاز داریم.
خدیجه دشتی افزود: در توزیع اعتبارات به هیات های ورزشی بانوان شهرستانهای استان باید عدالت رعایت و به شهرستان های فعال نگاه خاصی شود.
وی گفت: به منظور نهادینه کردن ورزش در بین بانوان این شهرستان برنامه های مختلفی اجرا شده است.
دراین نشست شرکت کنندگان به بیان دیدگاههای خود پرداختند و خواستار برپایی بازی های ساحلی در بنادر، احداث پلاژ بانوان، تقویم ورزشی و استعدادیابی ورزشکاران مستعد شدند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.