به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر دراین آیین گفت: حضور پزشکان متخص در قالب بیمارستان های صحرایی با هدف پاسخ به نیازهای درمانی افراد در مناطق محروم از سیاست های سپاه است.
سردار فتح الله جمیری افزود: ما بدهکار مردم هستیم، مردمی که این انقلاب را بوجود آوردند و امروز نیز مدافع آن هستند.
وی اظهارداشت: یکی از توفیقات مجموعه سپاه در حوزه های مختلف خدمت رسانی است در همین راستا امسال ساخت یکهزارو 121واحد خانه مددجویی در استان در حال ساخت است.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر یادآورشد: خدمت رسانی به مناطق محروم و محرومین که صاحبان اصلی نظام اسلامی است مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.
بخشدار ارم دشتستان نیز گفت: این بخش پهناورترین بخش استان بوشهر 20 هزار نفر جمعیت دارد که بیش از شش هزارنفر از این شمار عشایر هستند.
محمدمهدی مشایخی تصریح کرد: بدلیل بعد مسافت تا مرکز شهرستان دشتستان وشرایط خاص منطقه نیاز به خدمات بهداشتی و درمانی زیادی در این منطقه وجود دارد که در این راستا مرکز جامعه و کلینیگ تخصصی شهر تنگ ارم دراین بخش بزودی نیز راه اندازی خواهد شد.
مسئول بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر نیز گفت: این بیمارستان صحرایی به مدت 4 روز از هشتم تا 11 اسفندماه جهت ارائه خدمت به مردم بخش ارم در شهر تنگ ارم دایر شده است.
مرادعلی فولادوند افزود: در این بیمارستان 25 نفر پرستار، 10 نفر پزشک متخصص و 10 نفر نیز کارشناسان سایر رشته ها با 35 نیروی تدارکاتی و خدماتی مشغول به خدمت رسانی به مردم هستند.
وی گفت: پیش بینی می شود تا پایان طرح هشت هزار نفر از مردم این منطقه خدمات درمانی و بهداشتی از این بیمارستان دریافت کنند.
فولادوند خاطرنشان کرد: بیماران دراین بیمارستان صحرایی ابتدا غربالگیری شده و بعد با برگ ارجاع به پزشک متخصص مراجعه می کنند و بعد از ویزیت متخصص چنانچه خدمات تخصصی تر نیاز داشته باشند بسیج جامعه پزشکی پی گیری می کنند که افراد ارجاع شده خدمات تخصصی و بیمارستان مثل عمل جراحی و رادیوگرافی و ام ای آر و سایر خدمات را دریافت کنند.
وی گفت: در بیمارستان صحرایی متخصص داخلی، اطفال، زنان، ارتوپد، کلیه، مغز و اعصاب، گوش، حلق وبینی، رادیولوژی، قلب، چشم و کلینیک سیار دندان پزشکی، آزمایشگاه و داروخانه با داروهای رایگان فعالیت می کنند.
وی گفت: تمام خدمات ارائه شده در این بیمارستان رایگان است.
7213/ 5045** خبرنگار: سیده حلیمه حسینی ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.