به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در این آیین گفت: برگزاری چنین یادواره ای با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و شناخت بهتر جامعه نسبت به آنان است.
وی بیان کرد: یادواره شهدا برای بازگویی دلاورمردی شهیدانی است که در راه وطن جان خویش را در طبق اخلاص گذاشتند.
جمیری ادامه داد: یادواره های شهدا در حال تخصصی تر شدن است و بخشی مهم از این تخصصی تر شدن در حوزه های یادواره های شهدای آماد و پشتیبانی، مخابرات و اطلاعات است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هر چند امروز پاسداران بازنشسته سپاه ادامه دهنده راه شهدا هستند ولی در نزد خود احساس یک عقب ماندگی از راه آناندارند و سعی می کنند با قرار گرفتن در جبهه مدافعان حرم این عقب ماندگی را جبران کنند.
دبیر انجمن پیشکسوتان سپاس (انجمن بازنشسته شدگان پاسداران انقلاب اسلامی ایران) گفت: این انجمن در زمزه سازمان های مردم نهاد غیر دولتی و غیر انتفاعی است که به هیچ صنف و گروهی وابستگی ندارد و عمده هدف آن تلاش برای تکریم از خانواده های شهدا، اعتلای و حفظ نام شهداست.
سردار محسن شیرازی با اشاره به اینکه این انجمن با همت برخی از پیشکسوتان اطلاعات و امنیت سپاه شکل گرفته است، افزود: اطلاعات سپاه بخشی مهم از این نیرواست که برای انجام ماموریت های مهم در دفاع و پاسداری از انقلاب اسلامی ایران ایفای نقش دارد.
وی گفت: پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران توطئه و کودتاهای زیادی با فعالیت چشمگیر اطلاعات سپاه نقش برآب شد که نشان از جایگاه مهم اطلاعات سپاه برای حفظ نظام مقدس نظام جمهوری اسلامی است.
شیرازی ادامه داد: اطلاعات سپاه در واقع زیربنای اصلی تشکیل وزارت اطلاعات در ایران است و سربازان اطلاعات سپاه سربازان گمنامی هستند که بعد از شهادت باید برای جامعه معرفی شوند.
7212/6043 ** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.