به گزارش ایرنا، سعید زرین فر روز چهارشنبه، در همایش فصلی اصناف کشور در بوشهر افزود: نیروی انسانی در توسعه کشور نقش مستقیم دارد که باید با افزایش آموزش های الکترونیک متناسب و به روز به آنها زمینه مناسب را برای هم سویی با علم و فناوری در دنیا در توسعه در کشور فراهم کرد.
وی اظهار کرد: توسعه زیر ساخت های مرتبط با فناوری های پیشرفته در حوزه اصناف می تواند در روند و تسهیل امور فعالان این بخش موثر باشد.
زرین فر، با تاکید بر اینکه تجهیز اصناف یه سیستم های الکترونیک ضروری است، ادامه داد: با توجه به اینکه امروز در دنیا بازبان نوین و الکترونیک به تجارت پرداخته می شود، اصناف باید با این زبان آشنایی کامل داشته باشند.
معاون استاندار بوشهر تاکید کرد: پذیرفتنی نیست یک کاسب و صنف با فناوری‌های روز جهان آشنا نباشد زیرا تجارت الکترونیک در صدر فعالیت‌های حوزه بازرگانی و تجارت است.
زرین فر بیان کرد: طرح های خوبی در زمینه اشتغال زایی در استان بوشهر اجرا شده است که با اجرایی شدن طرح ستاد تسهیل برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی در استان، اشتغال های جدید ایجاد شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: فناوری و دانش تکمیل کننده یکدیگر و کسب و کار در هر شرایط در حال تغییر و تحول است.
سید حسین حسینی محمدی افزود: دانش و توانمندی های ما باید متناسب با ارائه خدمات باشد و همواره در صدد افزایش آن و ارائه بهتر با توجه به تحول در جامعه باشیم.
وی اظهارکرد: هر گونه تغییرات باید با در نظر گرفتن تحولات جدید جهانی صورت گیرد که اصناف نیز در این حوزه بای با دقت عمل کرده و پیشگام باشند.
همایش فصلی و کارگاههای آموزشی رئیسان اداره های اصناف سازمان های صنعت و معدن کشور و رابطان پایگاه اطلاع رسانی اصناف سراسر کشور به مدت 2 روز (چهارم و پنجم اسفند ماه) به میزبانی بوشهر ادامه دارد.
7210/6043** خبرنگار: سیده نیر قیمی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.