نصرالله شفیعی روز دوشنبه در نشست برنامه ریزی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر افزود: 22بهمن مرز مشترک منافع ملی برای همه است و هر کسی باید به نحوی در این مناسبت ملی مشارکت کند.
وی اظهار کرد: دهه فجر و 22بهمن 57 از روزهای بی نظیر تاریخ انقلاب اسلامی و بعنوان عید بزرگی است که در تاریخ ملت ایران ماندگار شده است.
وی افزود: روز22بهمن از جمله بهترین روزهای تاریخ سیاسی انقلاب اسلامی است که در این روز اسلام بطور واقعی وحاکمیت ولایت فقیه تابیدن گرفت.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: نباید روزهای انقلاب و بویژه دهه مبارک فجر و 22 بهمن در گذر زمان به فراموشی سپرده شوند بلکه باید هرسال بهتر و پررنگ تر از سالهای گذشته این مناسبت گرامی داشته شود.
وی تاکید کرد: همه افراد در هر جایگاه و موقعیتی که قرار دارند نه تنها نباید اجازه دهند سالروز پیروزی انقلاب در گذر زمان به فراموشی سپرده شود بلکه هرکسی به سهم خود فعالیتهای انقلاب را همراه با آگاهی بخشی به جامعه و نسل امروز منتقل کنند.
شفیعی گفت: باتوجه به اینکه در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم باید خود را برای تدوین ویژه برنامه های این مناسبت بزرگ آماده کنیم.
وی افزود: پاسداشت 22بهمن باعث حفظ و استحکام نظام جمهوری اسلامی می شود و باید با این مناسبت قوی برخورد شود تا جایگاه نظام قویتر شود.
شفیعی بیان کرد: یکی از شاخصه های مهم و تعیین کننده در قدرت ملی و بین المللی ایران اسلامی بزرگداشت سالروز 22بهمن است زیرا این راهپیمایی پشتوانه محکمی برای حفظ و صیانت از جمهوری اسلامی و عامل بازدارنده دشمن است.
وی گفت: سالروز 22 بهمن علاوه بر اینکه یک جشن مردمی است دارای پیامی سیاسی و انحصاری برای دنیاست.
6047/6043** خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.