به گزارش ایرنا، مصطفی سالاری شامگاه پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان بوشهر که با حضور محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد افزود: استان بوشهر در ارتباط با ساماندهی کالای همراه ملوان و حمل و نقل دریایی از شیوه سنتی به شیوه معمول دنیا نیز از حمایت خوبی از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور برخوردار است.
وی بیان کرد: در ارتباط با طرح تحول کشاورزی شهرستان دشتستان نیز معاون رئیس جمهوری در بازدید از این طرح مهم در جریان روند اجرای آن قرار گرفت و امیدواریم در این بخش نیز پیشرفت مناسب حاصل شود.
سالاری بیان کرد: در ارتباط با تامین آب نیز رایزنی هایی با رئیس سازمان برنامه وبودجه کشور انجام شد تا استان بوشهر در تابستان سال 96 با مشکل کمبود آب روبرو نشود.
وی افزود: با تصمیم خوبی که توسط نوبخت صورت گرفته در هفته آینده دستگاههای اجرایی استان بوشهر با تزریق خوب اعتبار روبرو خواهند شد که با این اعتبارات تحولی اساسی در استان رخ خواهد داد.
سالاری اظهار داشت: با وجود کمبود اعتبار، پیمانکاران فعال در استان بوشهر هیچگاه پروژه ها را متوقف نکردند و اکنون با فرصتی که به دنبال تزریق بودجه صورت می گیرد، می توان سرعت اجرای پروژه های عمرانی این استان را شتاب بخشید.
وی در ارتباط با شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) در بوشهر اظهار کرد: میزان اشتعال شرکت صدرا با تدابیر صورت گرفته از 500 نفر به بیش از 2 هزار و 500نفر رسیده و مقرر شده در قالب نشستی که هفته آینده در سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار می شود دیگر ظرفیت های بدون استفاده این شرکت نیز فعالیت خود را آغاز کند.
وی در ارتباط با اجرای طرح پرورش ماهی در قفس استان بوشهر گفت: بزرگترین طرح پرورش ماهی قفس در سطح کشور در این استان اجرا می شود که با اقدامات صورت گرفته بخشی از آن هم اکنون آماده پرورش ماهی شده است.
سالاری در ارتباط با پتروشیمی شمال استان بوشهر بیان کرد: این پتروشیمی از ظرفیت قابل توجه و موقعیتی بی نظیر برخوردار است و با تامین خوراک آن که از سوی وزارت نفت صورت گرفته، هم اکنون نیاز است با حمایت های لازم انگیزه سرمایه گذاران داوطلب سرمایه گذاری در این منطقه را افزایش دهیم.
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور روز پنجشنبه به استان بوشهر سفر کرد و طرح های عمرانی در دست اجرایی این استان ازجمله طرح تحول کشاورزی در دشتستان، شرکت صدرا، منطقه ویژه اقتصادی و دهکده گردشگری بوشهر مورد بازدید قرار داد.
7212/6043** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.