به گزارش ایرنا، بهنام نوروزی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ماموران گمرک بوشهر یک کانتینر کالای وارداتی را که تحت عنوان کمپرسور هوا اظهار شده بود پس از انجام تشریفات گمرکی مربوطه مورد بازرسی قرار دادند که پس از بازرسی بعمل آمده مشخص شد، محتویات کانیتنر تجهیزات دندان پزشکی است.
وی اضافه کرد: از این محموله مکشوفه 15 ست یونیت دندان پزشکی، 40 دستگاه آمالگاماتور دندان پزشکی، 40 دستگاه استریلیزر، سه صندوق مجموعه تصویربرداری دندان پزشکی دیجیتال، 50 دستگاه کامپیوتر بدون کیس، 15 کارتن دستگاه ایکس ری ( x-ray ) دندان پزشکی، چهار صندوق ست صندلی بیمار و دندانپزشک و یک ست یونیت دندان پزشکی ویژه کودکان کشف شده است.
نوروزی، ارزش تقریبی کالای مکشوفه را 173 هزار دلار به وزن تقریبی 9 هزار و 500 کیلوگرم عنوان کرد و گفت: پرونده قاچاق کشف شده پس از تکمیل در واحد قضایی گمرک، در اختیار مرجع قضایی قرار می گیرد.
وی افزود: همه تلاش کارکنان گمرک در اجرای منویات مقام معظم رهبری برای مبارزه با قاچاق سازمان یافته و کلان کالاست که در این مسیر بهره گیری از سامانه جامع امورگمرکی و دیگر تجهیزات الکترونیکی از جمله ایکس ری کانتینری کمک شایانی به تحقق این هدف مهم کرده است.
7212/6043 خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.