نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: عادی سازی روابط امارات متحده عربی و رژیم صهیونیستی و درخواست تجدید تحریم ایران با فعال شدن مکانیسم ماشه به درخواست آمریکا  محکوم به شکست است.

به گزارش جماران، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در تشریح پیام آدینه خود افزود: گذشت زمان ماهیت وابسته سران کشورهای مرتجع عربی را یکی پس از دیگری آشکار می‌سازد و بی تردید امارات متحده عربی و دیگر کشورهای عربی آمریکایی مسئول تمام تحرک‌های نظامی و امنیتی در خلیج فارس و جنایت‌های رژیم صهیونیستی در منطقه هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: محرم ماه ولایتمداری و مجاهدت در راه اسلام ناب محمدی(ص) است.

صفایی بوشهری گفت: محرم ماه عبرت آموزی و آموزش اسلام خواهی در مقابل تمام تهاجم‌ها، تحریف‌ها، تحریم‌ها و ماه مجالس سوگ و بیعت دوباره با مکتب سید الشهدا است.

وی عنوان کرد: نام حسین و راه حسین (ع) هرگز فراموش نمی‌شود زیرا راه خدا، نجات و کمال انسان در تمام دوران به ویژه در شرایط کنونی جهان است.

صفایی بوشهری با اشاره به اینکه آینده جهان با نام حسین(ع) رقم خواهد خورد، گفت: از تمام مراکز مذهبی و مردم تقاضا می‌شود مراسم آسمانی آن حضرت را پر محتوا و سراسر درس برگزار و منازل خود را یک حسینیه کنند.

وی تاکید کرد: عزاداران حسینی همچنین باید با حفظ دستور العمل‌های بهداشتی حافظ سلامت خود و جامعه باشند و فضای اجتماعی را مزین به نمادهای حسینی کنند.

صفایی بوشهری افزود: در این ایام باید از فضای مجازی نهایت استفاده شود به نحوی که هر فرد می‌تواند یک پیام رسان مکتب حسینی باشد.

وی با اشاره به اول شهریور روز پزشک و پنجم شهریور روز داروساز گفت: کادر بهداشت و درمان در عرصه سخت مبارزه با ویروس کرونا نشان داد دارای توان دانشی، اقتدار مدیریتی، ایثار درمانی و خدمت به مردم  است.

صفایی بوشهری اضافه کرد: از مسئولان نیز انتظار می‌رود با حمایت جدی از کادر درمان و داروساز زمینه خدمت، تولید محصولات دارویی و خود کفایی در این عرصه را فراهم کنند.

وی با  گرامیداشت دهه امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد: این فریضه نجات بخش و کمال آفرین همواره در ادیان الهی تصریح بر آن شده و عقلانیت فردی و اجتماعی بر آن تاکید دارد.

امام جمعه بوشهر گفت: فریضه مهم و موثر امر به معروف و نهی از مکنر موجب پالایش جامعه و مایه آراستگی به فضائل و پیراستگی از رذائل می‌شود.

صفایی بوشهری بیان کرد: از تمام مسئولان نظارتی و قضایی انتظار می‌رود در موضوع فساد در تمام ابعاد آن بویژه فساد اقتصادی و فرهنگی تلاش وافری داشته باشند و با پدیده شوم فساد مانند زمین خواری و سوداگری‌های مالی به شکل‌های  مختلف قاطعانه برخورد کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.