فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: بزرگداشت روز جهانی قدس هر سال به منزله ضربه‌ای مهلک و تاریخی به رژیم صهیونیستی است.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر با تأکید بر اینکه بزرگداشت روز جهانی قدس هر سال به منزله ضربه‌ای مهلک و تاریخی به رژیم صهیونیستی است، گفت: امروز فریاد دادخواهی مظلومیت ملت فلسطین با آن همه تاریخ و تمدن چندین ساله که اکنون اسیر متجاوزان اشغال‌گر صهیونیستی است را می‌شنویم.

به گزارش جماران، سرهنگ یدالله کشاورز ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس به رسانه‌ها اعلام کرد: از دیدگاه امام خمینی(س)، قدس  قلب فلسطین و مرکز مبارزه جهانی بین حق و باطل و خلاصه کننده فلسطین و جهان اسلام است.

وی ادامه داد: امروز بسیاری از نامسلمانان که قدس را به بهای ناچیزی فروخته‌اند و آن را به حساب نمی‌آورند، شاید حتی چیزی و کلمه‌ای از تاریخ و تمدن ساکنان آن سرزمین نمی‌دانند و از طرفی دیگر خودشان را به نادانی زدهاند و نمی‌دانند چه جایگاهی نزد ملت فلسطین و میلیون‌ها انسان عرب و مسلمان دارند.

کشاورز اضافه کرد: بزرگداشت روز جهانی قدس هر سال به منزله ضربه‌ای مهلک و تاریخی به رژیم صهیونیستی است و اصل مبارزه ما با دشمن صهیونیستی جنگ باورها و آگاهی امت‌های اسلامی جهان است.

وی افزود: شیوع ویروس کرنا و برگزار نشدن این راهپیمایی به دلیل رعایت مسائل بهداشتی باعث فراموشی این روز بزرگ نمی‌شود زیرا قدس شریف و فلسطین یک دغدغه  فرا ملی در بین امت‌های اسلامی جهان است.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: روز قدس روز یاری رساندن به برادران دینی و افراد ستمدیده است و همه ما برادران دینی و مومن نسبت به همدیگر مسؤلیت، وظیفه و تعهد داریم که به همدیگر یاری برسانیم.

وی بیان کرد: امروز فریاد دادخواهی مظلومیت ملت فلسطین با آن همه تاریخ و تمدن چندین ساله که اکنون اسیر متجاوزان اشغال‌گر صهیونیستی است را می‌شنویم و با توجه به اینکه حمایت از ملت فلسطین یکی از شاخصه‌های پایبندی به حقوق بشر و توجه به اصل انسانی هست باید هر چه زودتر زمینه آزادی قبله اول مسلمانان را فراهم ساخت.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.