فاطمه کرمپور روز چهارشنبه در این ارتباط افزود: صاحبان مشاغل فرهنگی، هنری و رسانه‌ای آسیب دیده در بحران کرونا برای بهره‌مندی از بسته‌های حمایتی دولت، با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به آدرس  www.farhang.gov.ir درخواست خود را ثبت کنند.

وی بیان کرد: براساس جدول و رسته بندی زمان ثبت نام مشاغل حوزه هنری روزهای ۱۶ و ۱۷، بخش فرهنگی ۱۸ و ۱۹ و رسانهای و تولید محتوای دیجیتال ۲۰ و ۲۱  اردیبهشت ماه جاری می‌توانند نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند. 

کرمپور اظهار داشت: سینما، موسیقی، تئاتر و نمایش، هنرهای تجسمی، سنتی، مد و  لباس، عرضه محصولات هنری و دیگر فعالیت‏‌های مرتبط از رسته‌های حوزه هنری هستند.

وی ادامه داد: نشر، چاپ، ادبیات، قرآن و عترت، عرضه محصولات فرهنگی، زیارتی و دیگر فعالیت‏‌های مرتبط در حوزه فرهنگی و روزنامه ‏نگاری، خبرنگاری، طراحی و عکاسی مطبوعاتی، تولید محتوای دیجیتال، عرضه محصولات رسانه‌‏ای، عرضه محصولات فرهنگی و هنری دیجیتال و دیگر فعالیت‌ های مرتبط از بخش‌های رسانه‌ای و تولید محتوای دیجیتال محسوب می‎شوند.

کرمپور عنوان کرد: صاحبان مشاغل هنری، فرهنگی و رسانه‌ای باید با دقت خاص اطلاعات خواسته شده در سامانه را ثبت کنند و در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل می‌توانند با شماره تماس ۳۳۳۲۸۰۷۵  واحد فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ( پروانه غلامی نژاد) تماس بگیرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.