امام جمعه خورموج  روز دوشنبه در این آئین که در سالن اجتماعات فرمانداری دشتی برگزار شد گفت: معلمان  از تاثیر گذارترین افراد در جامعه هستند که نسل های آینده کشور را می سازند.

حجت السلام عبدالحسین مصلح افزود: اگر می خواهیم دانش اموزان  دارای آینده ای درخشان و پویا باشند، معلمان نباید دغدغه مشکلات مالی و اقتصادی داشته باشند.

وی افزود: استاد شهید مطهری بهترین اسوه  و الگو برای معلمان است و گرامیداشت یاد وخاطره این استاد شهید باعث انتقال فرهنگ ایثار، دانش و معرفت به جامعه علمی خواهد شد.  

فرماندار دشتی نیز گفت: استاد شهید مطهری  نقش بسزایی در جلوگیری از انحراف فکری جوانان و معرفی منافقین در اوایل انقلاب داشت.

عبدالله نادری افزود: در دولت تدبیر و امید اقدامات  بسیار خوبی در زمینه توسعه امکانات و فضاهای آموزشی  و کیفیت تحصیلی دانش اموزان در دشتی انجام شده است.

وی افزود: تشکیل کلاس ها و برنامه تقویتی و فعالیت‌های شبانه روزی معلمان باعث ارتقا سطح قبولی و جایگاه شهرستان دشتی در کنکور سراسری شده است.

وی به مشکلاتی که بیماری کرونا برای آموزش و پرورش بوجود آورده  اشاره کرد و افزود: معلمان با استفاده از فضای مجازی کار تدریس را رها نکرده و با همکاری والدین کار آموزش دانش اموزان در دشتی به خوبی  جریان دارد.

وی از تلاش های یکساله معلمان دلسوز و متعهد و تلاشگر شهرستان دشتی و به ویژه معلمان نمونه وبرتر این شهرستان قدردانی کرد.

در این آئین از ۱۱ معلم نمونه شهرستان دشتی تجلیل شد.

شهرستان دشتی با ۸۶ هزار نفرجمعیت در ۸۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع اسنت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.