به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسن رفیعی‌پور سه‌شنبه‌شب در نشست شورای ترافیک تنگستان با اشاره به اینکه هدف از برگزاری جلسات شورای ترافیک سهولت در رفت و آمد و روان سازی ترافیک و کاهش خطرات آن است اظهار داشت: بی توجهی به مصوبات این جلسه می‌تواند خطرات جدی برای شهروندان و باعث قصور دستگاه‌های متولی در جبران خسارات وارده ایجاد کند.

وی گفت: کاهش بار ترافیکی خیابان‌های اصلی، بلوارها، احداث سرعت گیرها و ساماندهی میادین شهر از اولویت‌های کاری شورای ترافیک شهرستان است و بر همین اساس مصوبات شورای ترافیک باید علمی و کارشناسی شده باشد تا مسائل و مشکلات شهرستان در این خصوص هرچه بهتر مرتفع شود.

رفیعی پور افزود: استانداردسازی معابر، تسهیل ترافیک در شهر و ایمن‌سازی معابر عمومی در راستای حفظ ایمنی و امنیت جان عابران پیاده و رانندگان از اهداف شورای ترافیک است.

وی گفت: رضایت عمومی مردم اعم از رانندگان و عابران بااجرای طرح‌های کارشناسی شده باید راهکار اصلی این شورا باشد و قبل از انجام هر طرحی در خصوص کنترل ترافیک و مسائلی از این قبیل، باید ابتدا فرهنگ سازی صورت گیرد تا این موارد در بین مردم نهادینه شود.

فرماندار تنگستان بیان داشت: اگر بخواهیم به حد مطلوبی در حوزه ترافیک شهری دست یابیم، نیازمند اعمال قانون و رفتار مدنی هستیم.

در این نشست، برخی از مشکلات و طرح‌های ترافیکی مطرح و اجرای آنها مورد تاکید قرار گرفته و کلیات طرح اجرای بلوار روستاهای بندر رستمی و بندر خور شهاب تصویب شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.