سرهنگ علیرضا محمدی روز سه‌شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: همچنین در این مدت ۴۰ میلیون ریال وجه نقد به کارگران نیازمند و آسیب دیده از ویروس کرونا در استان بوشهر کمک شد.

وی بیان کرد: همزمان با شیوع ویروس کرونا تاکنون به همت کارگران بسیجی، واحدهای کارگری، مراکز تولیدی و صنعتی، سطح شهر، معابر و بازار در سراسر این استان با استفاده از خودروهای شهرداری و تانکرهای حمل آب و مواد ضدعفونی کننده، گندزدایی و ضدعفونی شده‌است.

محمدی اضافه کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا تلاش شده تا جایی که امکان داشته باشد فعالیت‌های اجرایی محتوایی گرامیداشت هفته بسیج کارگری در بستر فضای مجازی انجام شود بر همین اساس در پویش هفته کار و کارگر در فضای مجازی حضور پیدا کرده و بروشور خاص هفته بسیج کارگری و رزمایش کمک مؤمنانه نیز در فضای مجازی منتشر شده‌است.

 مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ادامه داد: در این بروشور به ضرورت رسالت و راهبردهای سازمان بسیج کارگران و کارخانجات، تدابیر مقام معظم رهبری درباره این سازمان، اقدامات تحولی و عملکردهای اساسی و نتایج و دستاوردهای سازمان بسیج کارگران اشاره شده‌است.

وی اظهار داشت: غبارروبی قبور مطهر شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار، بازدید از کارگاه‌های تولید ماسک و دستکش، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران جامعه کارگری و اجرای رزمایش کمک مؤمنانه از جمله مهمترین برنامه‌های اجرا شده و یا در حال اجرای هفته بسیج کارگری در استان بوشهر است که البته همه این برنامه‌ها با رعایت ستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی انجام می‌شود.

محمدی گفت: در سال جهش تولید پیگیر معضلات و مشکلات واحدهای کارگری در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استانداری، کمک به بروزرسانی‌کردن پرداخت حقوق و مزایا و معوقه‌های کارگری در کمیسیون کارگری و کمک به فعال کردن واحدهای غیرفعال شهرک‌های صنعتی و رفع موانع تولید آنها از مهمترین اقداماتی است که از سوی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان بوشهر در طول سال‌های گذشته و سال جاری به صورت مستمر انجام می‌شود.

وی یادآور شد: جامعه کارگری کشور تاکنون ۱۴ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران کرده‌است که سهم استان بوشهر از این شمار، ۲۱۶ شهید است که رده‌های بسیج کارگری در روزهای مختلف سال بویژه هفته بسیج کارگری با خانواده‌های معظم این شهدا دیدار می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.