امید پارسایی فر روز چهارشنبه در این ارتباط افزود: چالاکی نهاد حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر در اتفاقات اخیر کشور از جمله شهادت حاج قاسم سلیمانی، کرونا، شعار سال و استعمار ستیزی به معرض دید همگان درآمده‌است.

وی بیان کرد: واکنش سریع حوزه هنری در مقابل اتفاقات روز کشور نشان از مستعد بودن این نهاد است.
پارسایی فر ادامه داد: کشف استعدادهای جوان در حوزه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی، تربیت این استعداد ها و ایجاد ظرفیت آموزش برای آنهاا و تولید آثار هنرمندان مطابق با سند راهبردی حوزه هنری کشور سه ماموریت مهم این سازمان است.
وی همچنین با اشاره به اقدام حوزه هنری در انتخاب چهره هنر انقلاب اسلامی بیان کرد: حوزه هنری از سال گذشته با انتخاب چهره برتر هنر انقلاب اسلامی در استان بوشهر تلاش کرده‌است هنرمندان را به سمت تولید هدف محور ترغیب و تشویق کند.

پارسایی فر در بخش دیگری تاکید کرد: فعالیت روی تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در حوزه هنری به صورت جدی پیگیری می‌شود که کتاب و فیلم‌های آن بزودی از سوی حوزه هنری بوشهر منتشر خواهد شد.
وی با اشاره به کتاب‌های تولیدی در حوزه هنری و اهمیت کتابخانه تخصصی انقلاب اسلامی ادامه داد: در این ارتباط آمادگی برای مشارکت در تکمیل و پیگیری کتابخانه انقلاب اسلامی در استان بوشهر وجود دارد. 

پارسایی فر افزود: حوزه هنری انقلاب اسلامی برای تولید موشن گرافیک، پویا نمایی، نماهنگ، سرود، کتاب، فیلم، نمایش و پوستر متناسب با مناسبت های انقلاب اسلامی آماده همکاری با دستگاه‌های فرهنگی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.