به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار مهدی حسن زاده عصر سه‌شنبه در آئین تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت محمدرسول الله (ص) شهر عسلویه گفت: دشمن در تبلیغات وسیع خود قصد دارد مشکلات اقتصادی را به نظام اسلامی ارتباط دهد، در حالی که اگر قبل و بعد از انقلاب را با هم مقایسه کنیم کاملاً خدمات انقلاب اسلامی قابل مشاهده است.

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه گفت: اگر تفکر بسیجی در حاکمان قوا باشد می‌توانیم از پیچ تاریخی توسعه و اقتدار که فرماندهی کل قوا عنوان کردند، عبور کنیم.

وی جنس کار بسیج را فرهنگی دانست و عنوان کرد: فعالیت در بسیج باید برای رضای خدا باشد، اما اگر کارها با نیتی به جز رضایت پروردگار صورت گیرد، هرچند فعالیت‌ها باکیفیت باشد، ولی کم اثر و بی نتیجه خواهد بود.

حسن زاده با اشاره به اینکه امروز در چهل و یکمین سالگی انقلاب اسلامی ایران هستیم، اظهار کرد: ایران انقلابی اصلاً قابل قیاس با ایران قبل انقلاب نیست.

وی با اشاره به سخنان فرمانده کل قوا در خصوص بسیج، انکار بسیج را انکار بزرگترین ضرورت و مصلحت کشور خواند و گفت: انکار بسیج و بی ‏احترامی نسبت به آن، یا نابخردانه و یا خائنانه است.

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه گفت: اگر کسی می‌خواهد به سعادت در دنیا و آخرت برسد باید راه شهدا را در پی بگیرد.

وی افزود: شهدا از آنچه خداوند نصیب شأن کرده بود، راضی بودند و به کسانی که در مسیرشان گام می‌نهند، بشارت بهشت را می‌دهند.

حسن زاده قدرت امروز جمهوری اسلامی ایران را از برکت خون شهیدان دانست و تاکید کرد: اجازه نخواهیم داد که یاد و خاطره شهدا در جامعه از بین برود.

حسن زاده در پایان از فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج محمدرسول الله (ص) خواست برای پیشرفت بیشتر بسیج و بهره گیری از امکانات مردمی در جذب بیشتر جوانان بسیجی تلاش کند.

در این آئین از خدمات سروان پاسدار مصطفی مهدوی راد فرمانده سابق حوزه مقاومت بسیج محمدرسول الله (ص) تجلیل و سروان پاسدار میلاد معصومی به عنوان فرمانده جدید معرفی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.