به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند ظهر دوشنبه در نشست شورای ترافیک استان بوشهر اظهار داشت: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و بهداشت فردی در ناوگان حمل‌ونقل درون‌شهری در شهرهای استان بوشهر ضروری است.

وی تصریح کرد: اگر اقدام لازم در مورد اصلاح نقاط حادثه‌خیز درون‌شهری که از سوی شورای ترافیک به شهرداران اعلام‌شده صورت نگیرد، مسئولیت هرگونه عواقب ناشی از اصلاح نشدن این نقاط حادثه خیر ازجمله تصادفات منجر به فوت بر عهده شهرداران خواهد بود.

گراوند با تأکید بر ضرورت جلوگیری از بروز تصادفات درون و برون‌شهری در استان بوشهر اظهار داشت: انجام کار فرهنگی، آموزشی و اعمال قانون برای کنترل ترافیک در این استان ضروری است زیرا تأثیرگذاری کار فرهنگی و آموزشی درگرو اعمال قانون و مقررات است.

وی با قدردانی از اقدامات شورا و شهرداری‌های استان بوشهر در ضدعفونی کردن شهرها برای مقابله با کرونا افزود: تصمیم‌ها و مصوبه‌های شورای ترافیک به ویژه در مورد اصلاح نقاط حادثه‌خیز در شهرها و روستاهای استان باید از سوی اعضا شورای ترافیک با جدیت پیگیری و اجرایی شود.

استاندار بوشهر اضافه کرد: فرمانداران استان به ویژه بوشهر، گناوه و دشتستان اصلاح نقاط حادثه‌خیز درون و برون‌شهری حوزه مدیریتی خود را در دستور کار قرار دهند.

گراوند خاطرنشان کرد: سهم شهرداری بوشهر از محل درآمدهای مالیاتی ارزش افزوده ۱۶۰ میلیارد تومان بود که با اختصاص این میزان اعتبار، مردم باید شاهد اتفاقات مهم در توسعه و عمران شهری باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.