عبدالحسن رفیعی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وارد مدار کردن چاه شماره ۲ استیجاری شهر اهرم اظهار داشت: با تأمین هزار متر مکعب آب از دو حلقه چاه استیجاری، در حال حاضر از نظر تأمین و توزیع آب در نقطه تعادل هستیم.

وی اضافه کرد: با اقدامات انجام شده امیدواریم به صورت تمام وقت در شهر اهرم، آب داشته باشیم و امسال جیره بندی آب در شهر اهرم حذف خواهد شد.

رفیعی پور بیان داشت: در کنار درخواست برای همکاری مردم در صرفه جویی و رعایت مصارف بهینه آب، اقدامات فنی و بهره برداری برای ایجاد ظرفیت‌های جدید تأمین آب برای روستاهای بخش مرکزی و بخش دلوار در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به افزوده شدن منابع جدید تأمین و تولید آب ابراز امیدواری کرد: در صورت استمرار همکاری مشترکین در رعایت مصارف بهینه، ادامه نوسازی خطوط لوله و نیز عدم بروز شکستگی‌های خطوط اصلی، تابستان امسال با کمترین پیامد ناشی از کمبود آب در شهرها و روستاهای شهرستان تنگستان سپری شود.

رفیعی‌پور تصریح کرد: با اقدامات مدیران سابق و تلاش‌های مدیر فعلی آبفا، بخش عمده‌ای از مشکلات آب روستاهای جنوبی بخش دلوار رفع شده، ولی هنوز با نقطه مطلوب در تأمین و توزیع آب در روستاهای بخش دلوار فاصله داریم و امیدواریم تا یک ماه آینده به نقطه مطلوب دست پیدا کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.