به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسن رفیعی پور صبح سه‌شنبه در نشست کارگروه مشترک اقتصاد مقاومتی و اشتغال اظهار داشت: در راستای جذب تسهیلات اشتغال روستایی و مشاغل خانگی در شهرستان تنگستان اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: شهرستان تنگستان با ۵۵۲ طرح و پرداخت ۴۰۰ میلیارد ریال در جذب تسهیلات اشتغال روستایی، مشاغل خانگی و پشتیبان عملکرد قابل قبولی داشته و شهرستان در جایگاه سوم استان قرار دارد.

فرماندار تنگستان تاکید کرد: در اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی اولویت اول در کارگروه اشتغال و ستاد مقاومتی شهرستان می‌بایست توجه به مسائل اقتصادی و رفع موانع تولید باشد.

وی افزود: بحث‌های اقتصادی یک پروژه نیست که بتوان برای آن برنامه زمانبندی تعریف کرد، بلکه برای اینکه به نتیجه قابل قبولی برسیم همه باید در سطح شهرستان به خوبی تلاش کنند.

رفیعی پور بیان داشت: ما در جنگ اقتصادی قرار داریم به همین خاطر نیازمند به جهاد اقتصادی هستیم و باید تلاش کنیم با نظارت بر طرح‌های اشتغال‌زایی به اشتغال پایدار کمک کنیم.

وی ادامه داد: برای شفافیت در پرداخت تسهیلات، لیست تمامی افراد و طرح‌هایی که اقدام به دریافت تسهیلات اشتغالزایی کرده‌اند در سایت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی درج و قابل دسترسی برای عموم است.

استفاده از تسهیلات اشتغال بنیاد برکت، ثبت نام از کارگران آسیب دیده از کرونا ویروس و پیگیری برای واگذاری طرح‌های تملیک شده بانک‌ها و واگذار به سرمایه گذار جدید از مواردی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.