سید حسین حسینی روز چهارشنبه در این رابطه افزود: از مجموع سه هزار ۸۰۷ فقره گزارش تعداد ۲ هزار و ۱۸۴ مورد از طریق تلفنی، تعداد ۳۰۸ مورد به صورت حضوری و تعداد یکهزار و ۳۱۵ مورد کتبی بوده است.
وی بیان کرد: از کل موارد گزارش‌های مردمی یکهزار و ۳۲۰ مورد به عنوان متخلف، و تعداد ۳۳۳ مورد منجر به رضایت شاکی بوده است.

حسینی تاکید کرد: از شهروندان هم‌استانی درخواست می‌شود در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی نظیر کم فروشی، درج  نکردن قیمت، تقلب و احتکار مراتب را به تلفن ۱۲۴ رسیدگی به شکایت‌های مردمی گزارش دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.