به گزارش خبرنگار مهر، حسن حیدری صبح پنجشنبه در بازدید فرماندار کنگان از بیمارستان این شهر گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب و به موقع به موارد مشکوک به بیماری کرونا یا بیماران حاد تنفسی با اطلاع دانشگاه علوم پزشکی استان، دو بخش بستری کرونا و بخش ویژه را در این مرکز درمانی با ۳۶ تخت راه اندازی کرده‌ایم که توسط پرسنل آموزش دیده و چند متخصص داخلی مدیریت می‌شود.

وی در ادامه به خدمات ارائه شده در بیمارستان کنگان طی سال‌های اخیر اشاره کرد و افزود: راه اندازی ساختمان بزرگ الحاقی با بیش از چهار هزار متر مربع مساحت در آبان سال ۹۵، راه اندازی «ام آر آی» برای اولین بار در خرداد ماه سال ۹۵، راه اندازی بخش «ان آی سی یو» برای اولین بار در مرداد ماه سال ۹۵، افزایش تعداد متخصصین، راه اندازی بخش جراحی مغز و ستون فقرات و جذب متخصص جراح مغز و ستون فقرات برای اولین بار از اواخر مردادماه سال ۹۷، راه اندازی کلینیک ویژه تخصصی در سال ۹۸ و راه اندازی بخش بستری کرونا و بخش ویژه کرونا در این هفته، بخشی از اقداماتی بوده که به اتفاق پرسنل و مسئولین داخلی این مرکز درمانی در سال‌های اخیر موفق به انجام آن شده‌ایم.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان تصریح کرد: مجموعه این خدمات بنام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در دولت تدبیر و امید برای مردم جنوب استان بوشهر ارائه شده است.

حیدری اظهار کرد: بیش از ۸۰ درصد از مراجعین به بیمارستان کنگان به شکل مستقیم و یا غیر مستقیم مربوط به صنعت و خانواده بزرگ و ارزشمند این عزیزان است. انتظار ما از مدیران صنعت تعامل و مساعدت پررنگ‌تر برای ارتقای این بیمارستان و ارائه خدمات با کیفیت بالاتر به مردم و صنعت است.

وی اضافه کرد: درآمد اصلی ما در بیمارستان کنگان تولید سلامت و درمان مردم است که بزرگ‌ترین و ارزشمندترین ثروت و درآمد برای بنده و همکارانم در این مرکز درمانی است.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان ادامه داد: امیدوارم وزارت محترم نفت و صنایع مستقر در منطقه به تعهدات و مسئولیت‌های اجتماعی خود در قبال بیمارستان کنگان و سلامت مردم بیش از پیش همت و عنایت کنند.

در این بازدید، فرماندار شهرستان کنگان، معاونین وی، رئیس بیمارستان امام خمینی (ره)، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان، رئیس شورای اسلامی بندر کنگان، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت به همراه مترون، مسئول حراست و مسئول امور عمومی بیمارستان امام خمینی حضور داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.