به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند عصر یکشنبه در آئین افتتاح طرح‌های شهرستان تنگستان که در روستای شورکی این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر ۷۲ پروژه با مبلغ ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان تنگستان افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی با اشاره واگذاری واحدهای مسکونی به محرومین که با همکاری کمیته امداد و استانداری بوشهر انجام شد اضافه کرد: ۳۵ واحد از واحدهای کمیته امداد که تفاهم بین رئیس کمیته امداد کشور و استانداری است یکی از پروژه‌های خوبی است که در دهه فجر در شهرستان تنگستان افتتاح می‌شود.

استاندار بوشهر با اشاره به دشمنی‌های آمریکا علیه ایران اسلامی گفت: مشاور امنیت ملی آمریکا سال گذشته گفته بود ایران اسلامی چهلمین سال پیروزی خود را نمی‌بیند اما به کوری چشم آمریکا نه‌تنها سال گذشته جشن پیروزی انقلاب داشته‌ایم امروز هم باعزت و افتخار سرمان را بالا گرفته‌ایم و سالروز پیروز انقلاب را جشن می‌گیریم.

گراوند اضافه کرد: کسانی که هم می‌گفتند مردم از نظام فاصله گرفته‌اند ولی امروز شاهد باشند ملت راه امام و شهدا را ادامه می‌دهند و توسعه نیز در کشور ادامه دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط و دوران سختی که کشور در آن به سر می‌برد اما با توکل به خدا و تلاش جهادی پیشرفت و توسعه عمران و آبادی کشور و استان بوشهر متوقف نشده است.

گراوند یادآور شد: این برای ما افتخار است که نظام با توجه مشکلات اما محرومین را فراموش نکرده است.

استاندار بوشهر با قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات شورا و دهیاری شورکی در این روستا بیان کرد: شوراهای روستا نسبت به شوراهای شهر در سطح استان عملکرد موفق‌تری داشته‌اند و شاهد هماهنگی بیشتری در بین اعضای شورای روستا هستیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.