سیدیاسر جبرائیلی روز دوشنبه در آئین گرامیداشت حماسه ۹ دی در مصلای جمعه بندرگناوه افزود: جریان لیبرالیسم به جامعه القا می‌کند که باید تسلیم بیگانگان شویم اما شاهدیم که از زمان اعمال تحریم‌های ظالمانه برعلیه ایران، کشور در حوزه‌های مختلف به پیشرفت‌های خوبی رسیده است.

وی بیان کرد: از برکت‌های تحریم‌های ناجوانمردانه آمریکا برعلیه ایران صادرات و واردات  64 میلیارد دلار کالا بوده است.

جبرائیلی اضافه کرد: آمریکا به قصد انتقام از حادثه ۹ دی  سال 88، تحریم‌های ظالمانه برعلیه ملت ایران را از سال 1390 از سرگرفت.

وی  با بیان اینکه کشور ایران دارای موقعیت و جایگاه مهم راهبردی در جهان است، گفت: وابستگی به غرب رویکرد غلطی است  که باعث شده تا  عقب بمانیم و  ربطی به این دولت و آن دولت هم ندارد.

جانشین دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی گفت: آمریکا در ایران به دنبال حقوق بشر، آزادی و  دموکراسی نیست بلکه دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی به دلیل محروم شدن از دست یافتن به منابع سرشار این کشور است.

وی اظهار کرد: عده‌ای به نفت جور دیگری نگاه می‌کنند که این منبع زیرزمینی به درد نمی‌خورد درحالیکه این یک فریب است.

جبرائیلی افزود: اعمال فشار، تحریم مالی، حمله‌های سایبری و حمایت از اپوزیسون داخلی از جمله ابزار قدرت آمریکاست که برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی بر علیه ایران به کار گرفته است اما باید بداند که هیچگاه موفق نخواهد شد.

جبرائیلی یادآور شد: امروز ایران با اقتدار توانسته قدرت نظامی آمریکا را مهار کند و دراین عرصه به پیشرفت‌های مهمی دست یافته است.

وی بیان کرد:  صبر انقلابی، جهاد و تلاش، بصیرت افزایی، دشمن شناسی، عمل به فرمول‌های الهی و تبعیت از ولایت فقیه در برهه کنونی تمام نقشه و توطئه‌های دشمن را یکی از پس از دیگری خنثی خواهد کرد.

امام جمعه گناوه گفت: از بدو به ثمررسیدن پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی دشمنان توطئه و دسیسه‌های فراوانی را دنبال کردند که بتوانند این شجره طیببه را از بین ببرند اما با درایت مدبرانه امام راحل و رهبری و حمایت و پشتیبانی مردم از نظام و انقلاب همگی آنان یکی پس از دیگری خنثی و برملا شد.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: ۹ دی ۸۸ روز بصیرت و میثاق و پیوند امت با ولایت، اعلام انزجار از بدخواهان داخلی و خارجی، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری از افتخارات ایران اسلامی است.

وی اضافه کرد: دشمنان و معاندان انقلاب که ازحضور پرشور مردم در انتخابات سال ۱۳۸۸ مایوس شده بودند تلاش کردند شجره طیبه انقلاب را از بین ببرند اما با درایت رهبرمعظم انقلاب و حضور حماسی و بابصیرت مردم در ۹ دی، آتش فتنه‌ای را که برپا شده بود خاموش شد.

رکنی حسینی اظهار کرد: مردم بابصیرت ایران پس از انتخابات  ۸۸ که کشور درگیر حوادث تلخی بود زمانی که دیدند به  ساحت امام حسین (ع)، امام راحل و رهبر معظم انقلاب توهین و جسارت شده صف خود را از اشرار و معاندان جدا و در ۹ دی با لبیک به ندای  رهبر معظم انقلاب به خیابان‌ها آمدند و پاسخ کوبنده‌ای به سلطنت طلبان، معاندان و بدخواهان نظام دادند.

 امام جمعه گناوه گفت: رهبر معظم انقلاب به‌عنوان سکان‌دار کشتی انقلاب بارها با روشنگری، درایت و تیزبینی کشور را از بحران و فتنه‌ها نجات داده  است و در فتنه 88 نیز با تبیین زوایای آن توطئه و حضور بابصیرت مردم در 9 دی دشمنان و معاندان داخلی و خارجی را ناکام و ناامید کرد.

در این آیین حامد زمانی خواننده مطرح کشور چندین ترانه انقلابی اجرا کرد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.