اردشیر مذکوری دوشنبه شب در نشست بررسی علت برق سایت پرورش میگوی بخش دلوار شهرستان تنگستان افزود: از  ساعت ۳:۲۵ بامداد هفتم مهرماه به دلیل رطوبت و مه شدید صبحگاهی برق این سایت قطع شد.
وی بیان کرد: پس از اطلاع از حادثه گروه‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق به منطقه اعزام و با وجود تاریکی و شدت مه آلودگی و رطوبت نسبت به شناسایی محل عیب اقدام و پس از تعویض تجهیزات معیوب در ساعت ۶:۳۵ جریان برق را برقرار کردند.

مذکوری ادامه داد: شبکه یاد شده علاوه بر اجرای برنامه مستمر شست و شوی تجهیزات با آب مقطر و روش خط گرم در چندین نوبت مورد تعمیرات پیشگیرانه و بازسازی قرار گرفته و مقره‌های موجود در شبکه نیز با نسل جدید  پلیمری تعویض و بازسازی شده بود.

وی گفت: با توجه به اینکه با عملیات‌های پیشگیرانه قطعی جریان برق غیرقابل پیش بینی است به مصرف کننده‌های آسیب پذیر توصیه می‌شود  نسبت به نصب و آماده به کار بودن ژنراتورهای تامین برق اضطراری اقدام کنند.
روز یکشنبه هفته جاری براثر قطعی سه ساعته برق سایت پرورش میگوی بخش دلوار شهرستان تنگستان دستگاه‌های هواد هی ۱۱ هکتار از استخرهای میگوی پرورشی این سایت از کار افتاد و بطور میانگین ۶۰۰ کیلوگرم تا ۴ تن از میگوهای هر استخر تلف شد.
۷۲۱۲/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.