نفت پاسارگاد سالانه ۲ میلیون تن قیر تولید می‌کند که ۱۳۰۰ نفر در این شرکت به طور مستقیم و هزاران نفر به طور غیرمستقیم با این شرکت در حال همکاری هستند.

راهی در حاشیه همایش قیر و آسفالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: شرکت نفت پاسارگاد به عنوان بزرگترین متولی و تولیدکننده قیر کشور که بیش از ۶۰ درصد قیر کشور را در حوزه تولید و صادرات تامین می کند، برای این محصول سیاست گذاری‌های کلان دارد.

مدیر تحقیق و توسعه نفت پاسارگاد ادامه داد: از اهداف اصلی شرکت نفت پاسارگاد در استان‌های مختلف برگزاری همایش است که این همایش ها نیز خود اهدافی را دنبال میکند.

وی ادامه داد: کسب رضایت مشتریان اصلی که ۴ نهاد دولتی و غیردولتی هستند؛ ارتقای دانش و آگاهی مصرف کنندگان؛ اهداف این همایش ها بوده اما دغدغه اصلی پاسارگاد از همایش، کیفیت قیراست.

وی تصریح کرد: دغدغه ای که برای آن هزینه‌های بسیاری شکل گرفته، طبیعتا ثمرات آن به کشور بازمی گردد در حالی که فقط ۵ درصد آسفالت را قیر تشکیل می‌دهد اما اصلی‌ترین فاکتور تعیین کننده کیفیت آن قیر است. با قیر با کیفیت و تجهیزات مناسب عمر آسفالت افزایش می یابد.

راهی افزود: شرکت نفت پاسارگاد به همت نیروی انسانی و تجهیزات خود که در ۶ کارخانه در حال کار هستند هر سال ۶ کارخانه واحدهای برتر کیفی استاندارد کشور هستند.

وی در خصوص اشتغال در این شرکت گفت: نفت پاسارگاد سالانه ۲میلیون تن قیر تولید می کند که ۱۳۰۰نفر در این شرکت به طور مستقیم و هزاران به طور غیرمستقیم در حال کار هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.