پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

معاون پارلمانی رییس جمهور:

وزیر اقتصاد مورد حمایت دولت است

حسینعلی امیری اظهار داشت: استیضاح حق نمایندگان مردم است اما دولت نیز به استمرار اعتماد مجلس در ادامه کار وزیر اقتصاد امیدواری دارد.

به گزارش جماران؛ معاون امور مجلس رییس جمهور با تصریح بر اینکه کرباسیان وزیر اقتصاد مدیری پرتلاش، فروتن و مردم دار است، اظهار امیدواری کرد: جلسه روز یکشنبه آینده در فضایی آرام برگزار و نظام جمهوری اسلامی کماکان از وجود ایشان بهره مند باشد.

حسینعلی امیری امروز چهارشنبه پس از دیدار با اقشار مختلف مردم شیعه و سنی غرب استان گلستان هنگام ترک گرگان اظهار داشت: استیضاح حق نمایندگان مردم است اما دولت نیز به استمرار اعتماد مجلس در ادامه کار وزیر اقتصاد امیدواری دارد.

وی اظهار داشت: امیدوارم با توضیحات وزیر امور اقتصادی و دارایی برای نمایندگان رفع ابهام شده و کماکان دولت از خدمات ایشان بهره مند باشد. 

امیری ابراز امیدواری کرد؛ توضیحات کرباسیان و ارائه آمار و ارقام و طرح ریشه های مشکلات موجود بتواند نمایندگان محترم را قانع کند. 

معاون رییس جمهور بیان کرد: حل مشکلات اقتصادی مردم دغدغه مشترک دولت و مجلس است و در شرایطی که آمریکا و رژیم صهیونیستی جنگ تمام عیار اقتصادی علیه ایران را به راه انداخته اند ، اتحاد و انسجام قوا و ثبات وضعیت دستگاه های اقتصادی می تواند دشمن را از ایجاد التهاب و نارضایتی مایوس کند.

امیری افزود: ایجاد فضای آرام در اقتصاد کشور اجتناب ناپذیر و یک ضرورت مهم و حیاتی است که اتحاد سه قوه می تواند موجب تقویت آرامش موجود در کشور و از میان بردن التهابات طراحی شده توسط بدخواهان گردد.

معاون رییس جمهور در سفر به استان گلستان همچنین در منزل مادر مرحومه مرجان نازقلچی فرماندار فقید بندرترکمن و از جان باختگان فاجعه منا حاضر و با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.

شرکت در نماز عید قربان و سخنرانی برای نمازگزاران و تبیین شرایط کشور و دیدار با امام جمعه گرگان، ائمه جمعه شیعه و سنی شهرستان بندرترکمن از دیگر برنامه های سفر معاون امور مجلس رییس جمهور در استان گلستان بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.