محمد قمی تصریح کرد: بحث شهردار شدن آقای عارف، انحرافی است. آقای عارف در حوزه فرهنگی مسلط است اما کار شهردار یک کار اجرایی بسیار سخت است.

به گزارش جماران؛ محمد قمی نماینده تهران با اشاره گمانه‌زنی‌هایی در خصوص شهردار شدن محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید، گفت: بحث شهردار شدن آقای عارف یک حرف نسنجیده و ناشدنی است. ایشان به درد شهرداری تهران نمی‌خورد و خودشان هم تمایلی به شهردار شدن ندارند.

وی تصریح کرد: بحث شهردار شدن آقای عارف، انحرافی است. آقای عارف در حوزه فرهنگی مسلط است اما کار شهردار یک کار اجرایی بسیار سخت است.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه محمدرضا عارف در مجلس خواهد ماند، خاطرنشان کرد: بعید می‌دانم آقای عارف شهردار شود و حضور ایشان در شهرداری ممکن نیست. آقای عارف در مجلس خواهد ماند چون مایل نیست که با دولت کار کند و یا شهردار شود.

قمی در خصوص معیارهایی که شهردار تهران باید داشته باشد، گفت: شهردار تهران علاوه بر شرایط عمومی اعم از پیرو ولایت بودن، متعهد بودن و... باید کار اجرایی سنگین انجام داده باشد. چون شهرداری کار پیچیده‌ای است و حتماً باید فردی که شهردار می‌شود به کار مسلط باشد. شهرداری تهران محل آزمون‌وخطا نیست.

وی ادامه داد: کسی باید شهردار شود که با تمام وجود و با تمام قدرت بتواند مشکلات مردم و شهر را حل کند و برای رفاه حال مردم اقدامات اساسی انجام دهد. برخی از شهرداران تهران مخصوصاً آقای کرباسچی افراد اجرایی بودند و کارهای بزرگی انجام دادند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات یادآور شد: علاوه بر این شهردار تهران باید روابط عمومی خوبی داشته باشد که از امکانات مختلف در کشور بتواند استفاده کند و مردم را در جریان کارش قرار دهد و برای مردم اقدامات مثبتی انجام دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 901212
  • منبع: اعتمادآنلاین
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.