"سید هادی خامنه ای" تاکید کرد؛ آنچه امروز بیش از هر چیز مهم و راهبردی است، امیدوار ماندن به تاثیر گذاری در عرصه اجتماعی است و باید با ابزارهای فرهنگی و بروز رسانی آن ها، حضور در عرصه سیاسی و اجتماعی قوت ببخشید.

به گزارش جماران؛ حجت الاسلام و المسلمین "سید هادی خامنه ای" در سفری به استان اصفهان با حضور در کنگره استانی این تشکل، از نزدیک در جریان روند برگزاری کنگره مجمع در اصفهان و انتخابات آن قرار گرفت.

ایشان در این نشست بر رونق فعالیت های حزبی تاکید کرده و جوانان و سایر أرکان مجمع را به حضور مؤثر و با انگیزه در عرصه اجتماعی تشویق کرد.

"سید هادی خامنه ای" تاکید کرد؛ آنچه امروز بیش از هر چیز مهم و راهبردی است، امیدوار ماندن به تاثیر گذاری در عرصه اجتماعی است و باید با ابزارهای فرهنگی و بروز رسانی آن ها، حضور  در عرصه سیاسی و اجتماعی قوت ببخشید.

سید هادی خامنه ای تاکید کرد؛ دولت ها و مجالس می آیند و می روند اما آنچه باقی می ماند، فرهنگ فعالیت سالم حزبی است که می تواند به اصلاح روندها کمک کند..

در ادامه این سفر سید هادی خامنه ای با مقامات و مسوولین استان دیدارهایی داشت.

همچنین استاندار و شهردار اصفهان و معاونین استاندار با سید هادی خامنه ای دیدار کردند .

سید هادی خامنه ای در دیدار با "آیت الله العظمی مظاهری" رییس حوزه علمیه اصفهان ضمن جویا شدن از احوالات این مرجع تقلید به گفت و گو با ایشان پرداخت.

دیدار و گفت و گوی سید هادی خامنه ای با شورای هماهنگی جبه اصلاحات استان اصفهان، فعالان سیاسی استان و جوانان اصلاح طلب استان از دیگر برنامه های ایشان بوده است...

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.