رییس اتاق اصناف از متوقف شدن افزایش قیمت نان خبر دادند.

دقایقی پیش شبکه خبر اعلام کرد که افزایش قیمت نان در استان تهران متوقف شده است

به گزارش جماران،  در حالیکه قرار بود از امروز (چهارم آذر) انواع نان در تهران و از دوشنبه (ششم آذر) در استان‌ها با افزایش قیمت ۱۵ درصدی همراه باشد، با دستور رییس‌جمهور، این تصمیم منتفی شد.

 

 پیش از این ستاد تنظیم بازار اینگونه ابلاغ کرده بود که از اول آذرماه قیمت انواع نان با افزایش ۱۵ درصدی مواجه می‌شود و حتی برخی نانوایان هم قیمت‌های جدید را از همان زمان تغییر دادند ولی پس از آن اتاق اصناف تغییراتی در زمان اجرای آن مطرح کرد و نهایتا قرار بود از امروز افزایش قیمت در تهران اعمال شود، اما امروز در قالب صحبت‌های رییس جمهور اینگونه اعلام شده که باید قیمت نان به حالت قبل بازگردد.

حسین درودیان - مسئول نظارت و بازرسی اتاق اصناف - نیز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: طبق صحبت‌های رییس جمهوری قرار است که افزایش قیمت نان متوقف شود.

وی گفت: تصمیمات بیشتر در این زمینه در جلسه آتی ستاد تنظیم بازار گرفته خواهد شد.

همچنین علی فاضلی - رییس اتاق اصناف -  متوقف شدن افزایش قیمت نان را تایید کرد و گفت: با توجه به اینکه خریدار و فروشنده این محصول هر دو حقوقی دارند، تصمیم گرفته شده که درباره افزایش قیمت نان در جلسه هفته آینده بررسی‌های بیشتری صورت گیرد.

وی درباره اینکه طی روزهای اخیر برخی نانوایی‌ها افزایش قیمت را اعمال کردند، اظهار کرد: تا آنجاکه ما اطلاع داریم هیچ یک از نانوایی‌های دولتی چنین کاری نکرده‌اند.

البته این اتفاق در شرایطی رخ داده که نانوایی‌های متعددی در شهر تهران از روز چهارشنبه (اول آذر) نسبت به افزایش قیمت نان اقدام کردند که در چنین شرایطی انتظار می‌رود نظارت‌های کافی و گسترده روی نانوایی‌ها صورت گیرد تا در روزهای آینده جلوی هرگونه تخلف در فروش نان گرفته شود و قیمت‌ها به حالت قبلی آن بازگردد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.