وزارت کشور با ۱۲۷ درخواست، بیشترین تعداد درخواست را به خود اختصاص داده است که از این میان ۹۷ درصد پاسخگویی داشته است.

آخرین وضعیت پاسخگویی دستگاه‌ها در سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات تا تاریخ یکم آذر ماه ۹۶ اعلام شد.

به‌ گزارش ‌جماران، در میان ۱۱۹ دستگاهی که تا تاریخ یکم آذر ماه ۹۶ به سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات متصل شده‌اند، ۸۳ سازمان درخواست پاسخگویی داشته‌اند. 

وزارت کشور با ۱۲۷ درخواست، بیشترین تعداد درخواست را به خود اختصاص داده است که از این میان ۹۷ درصد پاسخگویی داشته است. پس از وزارت کشور، وزارت امور اقتصاد و دارایی با ۸۱ درخواست و ۹۹ درصد پاسخگویی، بانک مرکزی با ۸۰ درخواست و ۱۰۰ درصد پاسخگویی، وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی با ۷۸ درخواست و ۹۶ درصد پاسخگویی، وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی با ۵۹ درخواست و  ۹۲ درصد پاسخگویی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با ۵۸ درخواست و ۹۱ درصد پاسخگویی، سازمان برنامه و بودجه کشوربا ۵۶ درخواست و ۲۰ درصد پاسخگویی، وزارت نیرو با ۵۰ درخواست و ۹۴ درصد پاسخگویی، بالای ۵۰ درخواست را داشته‌اند.

همچنین وزارت آموزش و پرورش با ۴۶ درخواست و ۸۹ درصد پاسخگویی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ۳۷ درخواست و ۸۶ درصد پاسخگویی، وزارت صنعت، معدن و تجارت با ۳۴ درخواست و ۱۰۰ درصد پاسخگویی، سازمان حفاظت محیط زیست با ۲۹ درخواست و ۱۰۰ درصد پاسخگویی، بنیاد شهید و امور ایثارگران با ۲۹ درخواست و ۱۰۰ درصد پاسخگویی و وزارت امور خارجه با ۲۰ درخواست و ۹۰ درصد پاسخگویی، در رتبه‌های بعدی قرار می‌گیرند.

بر اساس گزارش، سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات تا تاریخ یکم آذر ماه در مجموع با ۱۰۲۸ درخواست از ۸۳ نهاد روبه‌رو بوده که به ۸۸۴ درخواست پاسخ داده شده و در مجموع ۸۶ درصد پاسخگویی وجود داشته است.

در جدول زیر می‌توانید اسامی سازمان‌ها را مشاهده کنید:

57597719

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.