رئیس مجمع نمایندگان استان تهران گفت: تهران در بحث مقابله با حوادث غیر مترقبه وضعیت مساعدی ندارد. باید با کمک هم تلاش کنیم تا در صورت اتفاق هر حادثه‌ای به بهترین وجه آن را مدیریت کنیم.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران و مجمع نمایندگان استان تهران در جلسه ای به بررسی استفاده از ظرفیت سپاه و بسیج تهران در حوادث غیر مترقبه پرداختند.

به گزارش جماران، محمدرضا عارف رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در این نشست با بیان اینکه سپاه محمد رسول الله (ص) تهران الگویی برای سپاه تمام کشور است و هر اتفاق مثبتی که در این سپاه رخ دهد می‌تواند به عنوان الگو مورد توجه قرار می گیرد، گفت: تهران در بحث مقابله با حوادث غیر مترقبه وضعیت مساعدی ندارد. باید با کمک هم تلاش کنیم تا در صورت اتفاق هر حادثه‌ای به بهترین وجه آن را مدیریت کنیم.

وی چالش اصلی در زلزله اخیر را بحث مدیریت دانست و افزود: متاسفانه آن طور که باید و شاید نتوانستیم از تجربه‌ زلزله های رودبار، منجیل و بم استفاده کنیم و هیچ پیشرفتی نکرده‌ایم.

عارف نگاه جزیره ای و بعضا سیاسی را از مهم ترین چالش های مدیریت بحران دانست و گفت: آمادگی داریم تا در خصوص افزایش کارایی و بهره وری با سپاه همکاری کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.