جانشین انتظامی شهرستان ایلام از بستری شدن یک جوان ناشناس در بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) که دچار فراموشی شده است، خبر داد.

به گزارش  جماران، سرهنگ «قدرت حیدری‌زاد» در تشریح این خبر اظهار کرد: در ایام اربعین حسینی(ع) یک مرد جوان که زائر عتبات عالیات بوده بعلت تصادف و شدت جراحات  وارده از طریق اورژانس جاده‌ای از شهرستان مهران جهت مداوا به بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) شهرستان ایلام منتقل شده است .

وی افزود: مرد جوان پس از مداوا دچار فراموشی شده و قادر به تکلم نبوده و نمی‌تواند با کسی ارتباط برقرار کند.

جانشین انتظامی شهرستان ایلام با اشاره به وضعیت جوان ناشناس که در حال حاضر در بیمارستان بستری است، گفت: بعلت همراه نداشتن مدارک هویتی و نبود فرد دیگری بعنوان همراه وی و از طرفی ناتوانی ایشان در تکلم و دچار فراموشی شدن، تاکنون پلیس موفق به شناسایی این مرد جوان نشده است .

به گزارش کانال اطلاع‌رسانی پلیس، حیدری‌زاد یادآور شد: با عنایت به اینکه ممکن است کسانی دل نگران، چشم به راه و منتظر این جوان ناشناس باشند، از عموم مردم خواست هرشخصی که تصویر او را می‌‍شناسد با مرکز فوریت‌های 110 و یا ادمین کانال تلگرامی پلیس با عنوان شهروند خبرنگار به نشانی  illam110 @  تماس گرفته تا پلیس خانواده این جوان را در جریان قرار دهد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.