سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه حمایت و پشتیبانی از نیروهای مسلح باید در اولویت بودجه کشور باشد، گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی توجه ویژه به تامین اعتبارات مصرح در قانون داشته باشد.

 
به گزارش جماران، سید حسین نقوی حسینی  در تشریح نشست امروز(30 آبان ماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: در ابتدای جلسه امروز، پیروزی رزمندگان اسلام در جنگ با تروریسم به ویژه گروه تروریستی- تکفیری داعش در ابتدای ماه ربیع تبریک گفته شد.

نماینده مردم ورامین در مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به اظهارات رییس کمیسیون امنیت ملی در جلسه امروز، ادامه داد: محور مقاومت در مسیر مقابله با عوامل ناامن ساز از جمله تروریسم و داعش، نشان دهنده اقتدار نیروهای جهان اسلام در مقابل توطئه های دشمنان است؛ حمایت از نیروهای مسلح یک ضرورت است و از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه مدیران ارشد سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مسولین اعتبارات و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح در جلسه امروز حضور داشتند، تصریح کرد: بر این اساس مروری بر تکالیف قانونی دولت در قبال نیروهای مسلح مطابق احکام بودجه و احکام مصوبات قانونی از جمله مصوبه اقدام متقابل نقض عهد آمریکا صورت گرفت؛ همچنین سردار اسحاقی توضیحاتی ارائه کرد مبنی بر اینکه چه مبالغی تاکنون تخصیص یافته و چه مبالغی هنوز پرداخت نشده و نیازها و ضرورت ها در چه حوزه هایی است.

این نماینده مردم در مجلس دهم در ادامه با اشاره به اظهارات نمکی، معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی، افزود: افتخار ملی و دینی ما این است که امروز جمهوری اسلامی ایران یک قدرت بلامنازع در منطقه است و با حمایت هایی که صورت گرفته، امنیت داخلی و مرزها در شرایط بسیار خوبی است و برای همه ما امنیت اولویت اول را دارد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین جمع بندی جلسه این شد که با توجه به تهدیدات موجود علیه جمهوری اسلامی و ضرورت آمادگی کافی برای دفاع از امنیت کشور، حمایت و پشتیبانی از نیروهای مسلح باید در اولویت بودجه کشور باشد و سازمان مدیریت و برنامه ریزی توجه ویژه به تامین اعتبارات مصرح در قانون داشته باشد و 5% بودجه دفاعی صددرصد تامین گردد و به طور قطعی دولت اقدام کند./

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 794172
  • منبع: خانه ملت
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.