رئیس دفتر مقام معظم رهبری تاکید کرد که آمریکا همیشه علیه ما در حال توطئه بوده، اما رئیس جمهور فعلی از همه روسای قبلی بدتر است.

به گزارش جماران، حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی صبح امروز در مراسم افتتاح 200 مسجد و مرکز فرهنگی برکت ابتدا با اشاره به ارزش بالای پیاده روی اربعین گفت: ببینید چه انقلابی در اربعین درست شده و پیش بینی می‌شود 2 میلیون و 500 هزار نفر فقط از ایران به کربلا بروند. در عین حال موکب‌ها در مسیر نجف تا کربلا قطع نمی‌شوند که این عشق و علاقه بسیار قابل توجه است.

وی با بیان اینکه اولین بنایی که در کره زمین گذاشته شد خانه کعبه در مسجدالحرام بود، تصریح کرد: قدمت این بنا به چند هزار سال قبل برمی‌گردد، اما آیا هر کسی توفیق ساخت مسجد را دارد؟ طبق آیه قرآن فقط و فقط کسانی این توفیق را دارند که از خدا هستند و به قیامت باور دارند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری همچنین اظهار کرد: مسجد سکوی پرش به آسمان است و اخوت اسلامی ایجاد می‌کند. مسجد خیلی جای مهمی است.

محمدی گلپایگانی همچنین به نقش برجسته مساجد در طول تاریخ اشاره کرد و گفت که مساجد عامل پیشگیری از فساد هستند و اداره مسجد در بعد از ساخت آن نیز خیلی مهم است و باید بعد از ساخت بر آن نظارت داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: این کانال‌های تلگرامی واقعا خانواده‌ها را در خطر قرار داده و در اثر همین تبلیغات مسموم، طلاق نیز زیاد شده است و حتی شنیده‌ام چیزی مثل نهنگ آبی درست کرده‌اند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری یادآور شد: ما در حال حاضر درگیر مسائل رئیس جمهور به ظاهر دیوانه آمریکا هستیم،  هر چند ما همیشه از ناحیه آنها دشمن داشتیم اما این شرایط سابقه نداشته است.

وی افزود: امام (ره) نیز از ابتدا به خوبی لقب شیطان بزرگ را به آنها داد، چرا که آنها دائما در حال توطئه علیه ما بوده‌اند، اما این فرد از همه بدتر است.

محمدی گلپایگانی به بندهایی از بیانیه حقوق بشر وزارت خارجه آمریکا علیه ایران اشاره کرد و افزود: آنها در این بیانیه گفتند چرا نیروهای مسلح تحت امر ولی فقیه است؟ چرا مخالفین سیاسی را تحت عنوان قاچاقچی اعدام می‌کنند؟ اما آیا واقعا اینگونه است. ما حتی قاچاقچیان را نیز به راحتی اعدام نمی‌کنیم.

وی تصریح کرد: در مواد دیگری آمده، چرا از تهیه و نمایش‌ فیلم‌های مبتذل جلوگیری می شود؟ چرا دادگاه ویژه روحانیت در ایران وجود دارد؟ اما باید گفت این دادگاه در اصل صیانت از روحانیت است، چرا که خاستگاه حکومت ما روحانیت در حوزه علمیه بوده و باید از آنها مراقبت کرد.

محمدی گلپایگانی تاکید کرد: در مواد دیگری آمده که چرا برای ورود به دانشگاه تحقیق می‌شود؟ ، ما نباید تحقیق کنیم و به هر کس اجازه ورود دهیم؟

رئیس دفتر مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: همچنین گفته شده که چرا ناظران بین المللی در انتخابات ایران حضور ندارند؟ اما آیا در کشور خودتان حضور دارند.؟ همچنین گفته شده که چرا ارتباط جنسی با رضایت طرفین غیر قانونی است؟ اما باید گفت که همین یکی از خطرات نسل غرب است، چرا که در حال حاضر خیلی از آن‌ها حرامزاده هستنند. این‌ها مواد حقوق بشری در وزارت خارجه آمریکا است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.