وزیر کابینه انگلیس در امور توسعه بین‌المللی می‌گوید، تنها راه مقابله کشورش با شهروندان بریتانیایی، که به گروه تروریستی داعش پیوسته‌اند،‌ کشتار آنان است.

 

وزیر کابینه انگلیس در امور توسعه بین‌المللی معتقد است که تنها راه مقابله کشورش با بریتانیایی‌هایی که به گروه تروریستی داعش پیوسته‌اند،‌ قتل آنان است.

به گزارش جماران به نقل از اسکای‌نیوز،‌ «روری استوارت» وزیر کابینه انگلیس در امور توسعه بین‌المللی می‌گوید، تنها راه مقابله کشورش با شهروندان بریتانیایی، که به گروه تروریستی داعش پیوسته‌اند،‌ کشتار آنان است.

استوارت با بیان این‌که قتل این افراد بایستی تنها راه مقابله با آنها جهت حل اساسی این مشکل باشد،‌ گفت: «این افراد کسانی هستند که عضو گروه تروریستی داعش بودند و برای خلافت داعش می‌جنگیدند.»

«ابوبکر البغدادی» رهبر ارشد گروه تروریستی داعش در سال ۲۰۱۴ تاسیس «دولت اسلامی شام و عراق» را اعلام کرده بود.

استوارت افزود: «این افراد به ایدئولوژی نفرت‌انگیز خود، که مبتنی بر کشتار خود و دیگران و استفاده از خشونت است، ایمان دارند؛ گویی آنها در قرن هفتم و هشتم زندگی می‌کنند.»

این وزیر کابینه انگلیس در ادامه گفت: «ما باید این واقعیت را جدی بگیریم که خطر،‌ ما را تهدید می‌کند و متاسفانه  تنها راه تعامل با این افراد،‌ کشتار دسته‌جمعی آنهاست.»

دستگاه اطلاعاتی بریتانیا تعداد شهروندان این کشور را، که از سال ۲۰۱۴ تاکنون برای پیوستن به گروه تروریستی داعش به کشورهای عراق و سوریه سفر کرده‌اند، ۸۵۰ نفر اعلام کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.