سردار حسین اشتری پس از پایان هفته نیروی انتظامی با ارسال پیامی از تلاش کارکنان این نهاد امنیت ساز و امنیت پرور در سراسر کشور تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش جماران، در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادران عزیز وخواهران گرامیم

از آنجا که فعالیت و تلاش در راستای استقرار واستمرار امنیت، امری خدایی وخواستگاه همگان و زمینه ساز پیشرفت در تمام شئون زندگی مردم یک سرزمین بوده و اینک که این وظیفه خطیر برعهده سبزپوشان نیروی انتظامی قرار گرفته، بر خود فرض می دانم تا مراتب تقدیر و تشکر خود را از زحمات وخدمات کارکنان؛فرماندهان؛مدیران ومسئولین خدوم, زحمتکش و جان برکف پلیس درراستای برگزاری هفته نیروی انتظامی وارائه گزارش عملکرد به مردمان خوب سرزمین پر آوازه کشورمان ، اعلام و این تلاش های جهادگونه وخدایی را ارج نهم.

بطور قطع اظهار رضایت رهبر فرزانه انقلاب از فعالیت های پلیس در آیین میثاق با ولایت(مراسم دانش آموختگی دانشگاه علوم انتظامی امین مورخه 96-6-26) مدالی دیگر بر سینه "مجاهدان فی سبیل الله" است که پیش از این نیز امام خامنه ای عزیز این نشان را ارزانی نیروی انتظامی کرده بودند و می بایست همگان تلاش کنیم تا این اظهار رضایت را به سر حد عالی رسانده تا در نهایت به این هدف الهی که پلیسی در طراز جامعه اسلامی داشته باشیم، نائل شویم.

بار دیگر مراتب سپاس خود را به گوش شما خواهران و برادران تلاشگر و با ایمانم در جای جای نیروی انتظامی رسانده، نیرویی که بی هیچ چشمداشتی جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و آماده است تا آن را در دفاع از امنیت و کیان وناموس این مرز و بوم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ارزانی کند، شما حافظان امنیت و میراث داران کسانی هستید که در هشت سال دفاع مقدس و در دفاع از حریم با اهدای خونشان امنیت را برای این کشور به ارمغان آوردند. از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم تا ما را ادامه دهندگان مسیر پر فروغ شهدا قرار داده و تلاش های کوچک ما را بزرگ داشته و بر برکت آن بیفزاید. و من الله التوفیق

برادرشما حسین اشتری

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.